    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kablówka & TV SAT , co wybrać
    Date: Fri, 17 Dec 2010 11:09:23 +0100

    Gupik napisał(a):
    > Mieszkam w mieście [ w bloku ] przez wiele lat byłem klientem i
    > sponsorem kablówki [ Vectra ] ostatnio ten operator podnosi na potęgę
    > Abonament [ teraz 69 zł za pełny pakiet platynowy ] w TVK Vectra tez
    > jest możliwość podłączenia drugiego telewizora [ 100 zł dodatkowy
    > dekoder + 10 zł miesięcznie dopłata do Abonamentu, i myślę żeby z niej
    > zrezygnować i przejść do Cyfrowego Polsatu + multiroom, co waszym
    > zdaniem bardziej się opłaca,
    Nie znasz ofert Vectry i innych podobnych i płaczesz.

    U mnie Vectra w pakiecie jest za 89,89,- brutto
    DTV - Abonament Platynowy - 50 pln
    INT - Abonament Osiem Mb - 39,89
    Jest to dobra oferta, i nie wiem gdzie znajdziesz lepszą.
    I sobie chwalę jak na razie.
    http://www.vectra.pl/pdf/suplement_do%20oferty_promo
    cyjnej.pdf
    Mój koleś kiedyś pół roku pałował sie z Cyfrowym Polsatem, taka miał
    kaszane (techniczną i cenową) Może w innych rejonach jest lepiej.
    --
    Krzysiek