  • 1. Data: 2010-12-16 15:48:03
    Temat: Kablówka & TV SAT , co wybrać
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl>

    Mieszkam w mieście [ w bloku ] przez wiele lat byłem klientem i
    sponsorem kablówki [ Vectra ] ostatnio ten operator podnosi na potęgę
    Abonament [ teraz 69 zł za pełny pakiet platynowy ] w TVK Vectra tez
    jest możliwość podłączenia drugiego telewizora [ 100 zł dodatkowy
    dekoder + 10 zł miesięcznie dopłata do Abonamentu, i myślę żeby z niej
    zrezygnować i przejść do Cyfrowego Polsatu + multiroom, co waszym
    zdaniem bardziej się opłaca,

  • 2. Data: 2010-12-16 16:55:51
    Temat: Re: Kablówka & TV SAT , co wybrać
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-16 16:48, Gupik pisze:
    > Mieszkam w mieście [ w bloku ] przez wiele lat byłem klientem i
    > sponsorem kablówki [ Vectra ] ostatnio ten operator podnosi na potęgę
    > Abonament [ teraz 69 zł za pełny pakiet platynowy ] w TVK Vectra tez

    69zl za najwiekszy pakiet to jest duzo? Zobacz sobie ile kosztuja
    pakiety w platformach cyfrowych to odechce ci sie zmian.

  • 3. Data: 2010-12-16 19:40:10
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-16 16:48, Gupik pisze:
> [...]
    > dekoder + 10 zł miesięcznie dopłata do Abonamentu, i myślę żeby z niej
    > zrezygnować i przejść do Cyfrowego Polsatu + multiroom, co waszym

    Człwoieku a skąd ktoś ma wiedzieć co się Tobie opłaca ? co lubisz, co
    chcesz mieć w pakiecie, sprawdź, porównaj oferty i wybierz, nie bądź
    dizeckiem

  • 4. Data: 2010-12-17 07:57:17
    Od: "abo" <m...@p...onet.pl>

    > zrezygnować i przejść do Cyfrowego Polsatu + multiroom, co waszym
    > zdaniem bardziej się opłaca,

    Widzę, że dla Ciebie bez znaczenia jest oferta i programy które oglądasz.
    Liczy sie dla Ciebie (podobnie jak dla większości) liczba kanałów, więc
    myśle ze najlepsza dla Ciebie będzie oferta TV sat, bo tam może być w
    najtańszym pakiecie wiele set programów. Załóżmy, że będziesz odbierał
    łącznie 1000 programów za powiedzmy 100 zł, czyli wychodzi Ci 10 gr za
    kanał. W kablówce dostaniesz max 100 kanałów za 60 zł czyli wychodzi 60 gr
    za kanał. Czyli w sensie ekonomicznym TV sat jest lepszy. Może lepiej weż do
    ręki oferty dostarczycieli telewixzji i na każdej z nich pozaznaczaj kanały
    które są napewno interesujące DLA CIEBIE, potem podziel liczbę kanałów przez
    kwotę do zapłaty i już prawie będziesz wiedział.

  • 5. Data: 2010-12-17 10:09:23
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Gupik napisał(a):
> [...]
    > dekoder + 10 zł miesięcznie dopłata do Abonamentu, i myślę żeby z niej
    > zrezygnować i przejść do Cyfrowego Polsatu + multiroom, co waszym
    Nie znasz ofert Vectry i innych podobnych i płaczesz.

    U mnie Vectra w pakiecie jest za 89,89,- brutto
    DTV - Abonament Platynowy - 50 pln
    INT - Abonament Osiem Mb - 39,89
    Jest to dobra oferta, i nie wiem gdzie znajdziesz lepszą.
    I sobie chwalę jak na razie.
    http://www.vectra.pl/pdf/suplement_do%20oferty_promo
    cyjnej.pdf
    Mój koleś kiedyś pół roku pałował sie z Cyfrowym Polsatem, taka miał
    kaszane (techniczną i cenową) Może w innych rejonach jest lepiej.
    --
    Krzysiek