  • 1. Data: 2010-12-14 21:34:47
    Temat: Jaki filtr nakranowy? Aquaphor, Aquafilter? Czy filtr dzbankowy?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam
    czy wsrod filtrow nakanowych sa dobre i zle? Znalazlem Aquaphor
    i Aguafilter
    http://www.woda.com.pl/index.php?k6,filtry-do-kuchni
    -nakranowe

    Ew. filtr dzbankowy?

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2010-12-15 01:28:08
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Piotr Molski" <p...@a...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    > Witam
    > czy wsrod filtrow nakanowych sa dobre i zle? Znalazlem Aquaphor
> [...]

    Górale na takie urzadzenia mówia, ze to sa pizdryki. Kosztuje, wystaje,
    satysfakcji nie daje.

  • 3. Data: 2010-12-15 12:36:13
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 14 Dec 2010 13:34:47 -0800 (PST), Piotr Molski napisał(a):

    > czy wsrod filtrow nakanowych sa dobre i zle? Znalazlem Aquaphor

    Nakranowe ogólnie wyglądają paskudnie. Ale co kto lubi :)

    Jak z wydajnością czegoś takiego i jakością działania? Cokolwiek z tej
    wody zdąży się odfiltrować?

    > Ew. filtr dzbankowy?

    Mam Zelmera, używam, jest OK. Wkłady tańsze niż Brita, które z kolei
    podobno nadają wodzie kiepski smak (nie sprawdzałem). Tylko plastik obudowy
    miękki i szybko się rysuje.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-12-15 13:22:33
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

> [...]
    >
    > Mam Zelmera, używam, jest OK. Wkłady tańsze niż Brita, które z kolei
    > podobno nadają wodzie kiepski smak (nie sprawdzałem). Tylko plastik

    Niwe ma jak pod zlewozmywak - wydajny i stale działa, pizdryki szybko
    zapełniają wkłady a te n ie wymienione oddają wodzie to, co nagromadziły...

  • 5. Data: 2010-12-16 01:58:44
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Dzieki Panowie,
    nakranowy albo dzbankowy mi wystarczy - moze litr dziennie potrzebuje.

    pozdr
    Piotr

  • 6. Data: 2010-12-16 02:55:35
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Piotr Molski" <p...@a...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Dzieki Panowie,
    > nakranowy albo dzbankowy mi wystarczy - moze litr dziennie potrzebuje.

    Czlowiek potrzebuje znacznie wiecej niz jeden litr czystej wody.
    Podzlewozmywakowy ma zbiornik cisnieniowy magazynujacy nawet do 10 litrów
    wody - w razie awarii wodociagów jest to istotna zaleta, zwlaszcza w upaly.
    Eksploatacja jest duzo tansza niz te dzbanki i takie tam...

  • 7. Data: 2010-12-16 07:43:04
    Od: Piotr <d...@g...com>

    On Dec 14, 10:34 pm, Piotr Molski <p...@a...pl> wrote:
    > Witam
    > czy wsrod filtrow nakanowych sa dobre i zle? Znalazlem
    Aquaphorhttp://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid
    =2695551
    > i Aguafilterhttp://www.woda.com.pl/index.php?k6,filtry
    -do-kuchni-nakranowe

    > Ew. filtr dzbankowy?
    >
    > pozdr
    > Piotr

    Polecam filtr z systemem odwróconej osmozy. Usuwa z wody wszystkie
    nieczystości w tym metale ciężkie,pestycydy, bakterie, wirusy i
    grzyby. Filtr jest łatwy w montażu i sam zamontowałem go pod
    zlewozmywakiem dzięki czemu można pić wodę bezpośrednio z kranu.
    Kupiłem ten model -> http://filtr.info/index.php?p174,ro-5-pieciostopniow
    y-filtr-molekularny