  • 1. Data: 2010-12-13 23:30:16
    Temat: Wykończenie ściany cegłą
    Od: "Wader" <k...@6...com>

    Mam w planach zrealizowanie ściany w cegle w dwu rzędach tak, aby w pewnych
    miejscach można było zrobić zagłębienie pod TV, obrazy, "otwory okienne" np.
    :

    http://i10.photobucket.com/albums/a139/Commor/Dsc038
    81.jpg

    Cegła powinna być widoczna za TV/obrazem. Wyjdzie mi zatem prawie 2 x więcej
    cegły niż przy pojedynczym rzędzie. Pytanie czy warto się bawić w podwójne
    rzędy, czy zaakceptować, że obraz i TV nie będzie we wgłębieniu (albo będzie
    brzydkie tło ściany) koszt niższy wówczas i mniejsze zużycie przestrzeni. A
    jeśli już dwa rzędy to czy warto budować drugi niewidoczny częściowo rząd
    czy lepiej zabudować go płytą K-G a dopiero na nią cegłę ?

    --
    Wader

  • 2. Data: 2010-12-14 10:09:17
    Temat: Re: Wykończenie ściany cegłą
    Od: mk <d...@t...pl>

    Wader pisze:
    będzie brzydkie

    Jak już wybierasz taką technikę obmurowywania ściany to może wystarczy
    przeciąć cegłę wzdłuż, aby podwoić ilość zgromadzonego materiału, a może
    uciąć tylko plasterki zewnętrzne i je przykleić?
    Pdr. M