  • Data: 2020-02-12 23:49:30
    Temat: Re: Kaloryfery grzeją od połowy w górę
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 lutego 2020 16:30:03 UTC-6 użytkownik wowa napisał:

    > Ultradźwięki to bedzie armata. Ja bym próbował stetoskopem. Tam gdzie
    > zapowietrzone powinien być chlupot wody. Ale to teoria, nie
    > sprawdzałem. Odkąd zamontowałem automatyczny odpowietrznik w najwyższym
    > miejscu instalacji skończyły się problemy z grzejnikami.
    > Wojtek

    Kiedys probowalem. Chlupotalo tez gdzie indziej. Metalowa rura i woda w niej dosyc
    dobrze niosa dzwiek.

    Myslalem ze moze dalo by sie na zasadzie ultrasonografu wybadac czy mamy 2-3 eacha
    czy raczej 3-4.

    Mysle ze jest szansa na zmontowanie tego w dzisiejszych czasach za znosne pieniadze
    (czytaj 1-2kpln).