  • Data: 2009-05-13 12:35:10
    Temat: Re: Kiepski trawnik
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b16b5a9b-87ba-4d72-a263-5f3697dea8da@s28g2000vb
    p.googlegroups.com...
    > W języku polskim mamy 2 określenia na coś czego ty nie rozrozniasz.
    jedno nazywa sie trawnikiem to drugie o czym piszesz to łąka.

    I jeszcze gdzieniegdzie można spotkac tabliczki "nie deptać trawników"
    Każdy robi jak uważa- ja po prostu uwazam że wymierzone pod sznurek i
    poziomicę równiótkie jak lotnisk zielone poletka na które ich właściciele
    wylewają hektolitry wody(poczytaj posty o studniach do podlewania) to cos
    nienaturalnego i brzydkiego.
    I później właścicel takiego "trawniczka" nie odpali tam grila bo mu szkoda
    trawki niszczyć i będzie dzieci ganiał jak będa po "trawniku" biegać
    Ja u siebie trawnik wyrównałem grabiami posiałem jakies przypadkowe trawy,
    koszę raz na dwa tygodnie, trawka jest zielona ladna i mi się podoba.

    To tak samo jak z samochodami. Ostatnio jest takla moda że ludzie kupują
    samochody terenowe z napedem 4*4 i pózniej jeżdż nimi na zakupy po mieście i
    codziennie myją pastuja woskują itp

    Albo odszukaj post z jesieni zeszłego roku gdzie gościu obraził sie prawie
    na grupe bo mu pisalismy że do ogrodu ma ku[pic zwykłą taczkę z marketu. On
    uważał że powinna być ocynkowana na łozyskowanych kołach i Bóg wie jeszcze z
    jakimi funkcjami.

    Ale o gustach się nie dyskutuje

    Krzysiek