    From: "Maxi" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kinkiet do lustra
    Date: Thu, 06 Jan 2011 14:56:19 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    (...)

    > Porządnie to oświetli czubek głowy :)

    > Mnie zależy na dobrym oświetleniu podbródka i szyi. Samo górne światło

    > rzuca cień na tych częściach ciała, dla tego preferuje oświetlenie

    > boczne, przy którym znika ten problem.

    > --

    > Krzysiek

    Hmmm, też zaczynam tak myśleć. Poradzicie więc, jak to przerobić? Kabel podpięty
    jest na środku nad lustrem? Nie ma bardzo miejsca z boku lustra, które jest
    przyklejone, płytki położone... Wygląda, że potrzebuję 2 kinkiety, które będą
    mieć główną poprzeczkę zawieszenia i zasilanie 2 cm nad lustrem, a potem zejdą w
    dół, by tak na środku lustra po obydwu stronach świeciły 2 bańki.
    Szkic sytuacyjny:
    http://img210.imageshack.us/img210/205/lustro1.jpg
    Znacie jakieś rozwiązanie, żeby już nie wiercić w lustrze? Pomóżcie -z góry
    dziękuję!