    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klej do płytek trwałość
    Date: Fri, 3 Jul 2015 10:32:31 +0200

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Witam
    > Moje mieszkanie ma już 8 lat
    > Ostatnio spadł mi nuż na płytki.
    > Obstukałem i wychodzi na to że już je tylko fuga trzyma.
    > Kładłem sam płytki więc na kleju nie oszczędzałem.
    > To był mapei co tam. Jeden z najdroższych.

    Jeśli kleje robi takie same jak fugi to dziwne że aż tyle wytrzymały :-)

    > U żony w mieszkaniu kleił fachowiec, klej cholera wie jaki.
    > Mieszkanie 10 lat. Efekt ten sam.

    > U kuzyna kleił fachowiec 8+ lat temu. Klej Atlas jakiś tam.
    > Kupiony na promocji.
    > Efekt ten sam.

    A było wcześniej gruntowane? Od kilkunastu lat kleję wszystko na atlas plus.
    Czy to wewnątrz czy na zewnątrz. Czy to na beton, tynk, czy gładź. Nigdy nic
    nie odpadło. Czy to małe płytki 10x10 czy granitowe płyty 30x60 za
    _zewnątrz_. Ale _zawsze_ wcześniej gruntuję. A pokaż mi fachowca który
    gruntuje wylewkę na podłogówce przed położeniem płytek - ze świecą takiego
    szukać.

    Pozdrawiam
    Ergie