  • Data: 2009-04-08 12:32:15
    Temat: Re: Klimatyzacja Fujitsu czy LG? Inwerter?
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński wrote:

    > Jak na szybko policzyłem sprzęt fachowców, którzy mi naprawiali
    > klimę, to wyszło mi maks 2000 za nowy, a używany to poniżej 1000 zł
    > plus samochód. Jednak trzeba im przyznać, że mieli doświadczenie i
    > wiedzę.

    tyle sprzętu to widziałeś, ale żeby robić chłodnictwo nie wystarczy
    ja zacząłem w zeszłym roku i tak skromnie wystartowałem to prawie 4kzł
    wyszło ( z czego zegary elektroniczne prawie połowę, chociaż mógłbym kupić
    analogowe)
    mimo kosztów to chciałbym kasować po 350 zł za przegląd zwłaszcza nowego
    sprzętu któremu nic nie dolega
    w moim regionie to nierealne

    jeffrey