  • Data: 2016-06-02 10:22:53
    Temat: Re: Koło do taczki wypełnione pianka
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kżyho napisał:

    > E?! Jakieś herazje mój drogi. Kto Ci takich głupot naopowiadał?
    > Trochę w świecie motoryzacji siedzę i jeszcze w życiu takiej historii
    > nie słyszałem.
    > Wulkanizatorzy tylko psioczą czasem, bo muszą ten szuwaks wyczyścić,
    > ale nic poza tym.

    Wulkanizator oczywiście, któżby inny? Nie siedzę w "świecie motoryzacji",
    więc informacje mam przewżnie z podobnych źródeł. Nie psioczył wcale --
    po prostu wymienił. Samochód fabrycznie wyposażony w taką oponę w sprayu,
    poza tym nowy, na gwarancji. Nie zastanawiałem się wtedy jak to działa,
    ale skoro od tego dętka się rozłazi jak majtki po setnym praniu, to musi
    działać aktywnie, zmiękczając i rozpuszczając gumę. Ja chyba nie chcę
    mieć w oponie gumy jak w majtkach po setnym praniu. W to, że ludzie po
    prostu czyszczą szuwaks i jeżdżą dalej, oczywiście wierzę. Niektórzy
    podobno oddają papier toaletowy do regeneracji.

    --
    Jarek