  • Data: 2014-11-26 23:46:40
    Temat: Re: Kominek i podczerwień
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 listopada 2014 22:37:41 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

    > Nie zrozumiałeś, mam wrażenie, przekazu. Kominek w pomieszczeniu 20m2 to
    > jakieś nieporozumienie. Jak nahajcujesz solidnie, to nie dotkniesz
    > ściany po przeciwnej stronie...
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Do takiego pomieszczenia potrzebne jest źródło ciepła o mocy maksymalnej 3-4kW, jeśli
    ma służyć do ogrzewania. Dobrym rozwiązaniem jest automatyczny piecyk na pelet. Jeśli
    dla bajeru to kominek na biopaliwo w żelu. Najmniejsze kominki na drewno to chyba
    10kW. W małym pomieszczeniu taki kominek grozi pożarem.