  • Data: 2018-11-26 15:44:18
    Temat: Re: Kontrolowanie ilości wody w łazience
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 08:00:59 UTC-6 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    wannę mamy z tych większych) i nie uznaję tego za marnowanie wody.

    ody-ziemi-kurcza-sie-niebezpiecznie

    > Po mojej kąpieli ilość wody na ziemi pozostaje bez zmian

    sowe/663-mln-ludzi-na-swiecie-nie-ma-dostepu-do-czys
    tej-wody-informuje-UNICEF-z-okazji-Swiatowego-Dnia-W
    ody

    > Zaniechanie kąpieli przeze mnie nie spowoduje że ktoś nieimający dostępu do wody
    ten dostęp uzyska.
    > Jestem w stanie codziennie przeznaczyć 100 litrów wody dla potrzebujących, Zajmiesz
    się logistyką?

    > Jak ja dziennie zaoszczędzę 100 litrów wody to wcale nie spowoduje tego że w Afryce
    jej przybędzie
    > Zresztą niech amerykańce oszczędzają bo "Amerykanin zużywa dziennie średnio 500
    litrów wody, a Polak - 190"
    > Zresztą nawet ja jestem poniżej średniej bo zużywamy 150-160 litrów na osobę
    dziennie.

    O! To, to!
    Jedz obiadek bo dzieci w afryce gloduja! WTF!?

    Oszczedzanie chwalebna rzecz ale moze byc jak z tym ogrzewaniem. Drogo bylo to ludzie
    sie ocieplili. Zuzycie spadlo ale koszty stale nie. Wiec trzeba bylo podniesc cene
    ciepla. Ludzie placili drozej.

    Oczywiscie nie tak samo drogo jak poprzednio ale sprzezenie zwrotne jednak
    zadzialalo.

    W wielu miejscach woda leci "za darmo" z jakiejs studni glebinowej.

    Ojciec opowiadal jak pompe wymienial w jednej takiej. Zeby jedna wymienic trzeba bylo
    trzy mniejsze dodatkowo wlaczyc aby ta studnia nie przebrala po odkreceniu pokrywy.

    Wiec to oszczedzanie to taki se pomysl. Ale juz np. nie korzystanie z dobr ktorych
    produkcja pochlania duzo wody jest dobre.

    Np. papier, stal, mieso.

    Inna sprawa to to ze jak scieki sa za geste to oczyszczalnia ma z nimi problem.
    Szambowozy nie moga wlac zawartosci prosto do zbiornikow w oczyszczalni. Trzeba te
    nieczystosci rozcienczyc. Troche podobnie jest ze sciekami komunalnymi. Jak za geste
    to plynac nie chca. Choc to aktualnie nie problem. Na tyle duzo wody sie uzywa aby
    tego problemu nie bylo.