  • Data: 2018-11-26 15:50:57
    Temat: Re: Kontrolowanie ilości wody w łazience
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem w stanie codziennie przeznaczyć 100 litrów wody dla potrzebujących, Zajmiesz
    się logistyką?

    Taka mała ciekawostka.
    Moja mama mieszka koło rzeki (dopływ Dunajca)
    od 30 lat podaje poziom rzeki do IMiGW.
    Poziom wody w rzece na tyle opadł przez te 30 lat że kilka
    lat temu musieli przenieś wodowskaz bo poziom wody tak spadł
    że woda nie dochodziła do wodowskazu.
    Gdzie ta woda jest?