  • Data: 2020-03-31 10:14:01
    Temat: Re: Koronawirus ceny nieruchomości
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 marca 2020 08:52:00 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Będzie źle nie?

    Ostatnie kilka lat napędzało budowlankę tanie hipoteki.
    Co i tak nie zmieniło faktu że mieszkań jest za mało.

    No i drugie pytanie.
    Jak mieszkanie w wawie będzie kosztować 100k/m2 a chleb 100 za bochenek
    to mieszkania staniały czy zdrożały.
    A banki centralne drukują kasę na potęgę w tym czasie.
    A że to tylko liczby na kontach wiec jest łatwo.

    Z trzeciej strony jest grupa ludzi którzy mają gotówkę.
    I co teraz z nią zrobić?

    Ja myslę że tutaj RPP dopiero teraz wie za co im się płaci.
    Czytaj bedą ponosić cholernie dużą odpowiedzialność za o co się wydarzy.
    Będą o nich w książkach pisać na pewno.
    Pytanie tylko czy dobrze czy źle.

    I odpowieadając na pytanie:
    cytat z grupy samochodowej "jeździć obserwować".

    ps
    Obok mnie (Kraków) budimex buduje osiedle na 10k ludzi.
    Dwa bloki już gotowe.
    Cholernie jestem ciekaw jak się o skończy.