    Date: Mon, 28 Jul 2014 07:26:53 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Korozja na połączeniach (w hydraulice)

    W dniu 2014-07-28 01:05, k...@g...com pisze:

    > a dasz wiarę że po jakiś dziesięciu latach mosiężny mimośród do kranu skorodował i
    się urwał? Tydzień temu to się stało. I co ja do kurwy nędzy mam teraz zrobić. Na
    biegu wbiłem w dziurę kawałek okrągłego drewnianego kijka. Na razie do naprawy
    zabieram się jak jeż do pierdolenia. W moczu czuję że próba wykręcenia tego gówna co
    zostało skończy się kuciem ściany. Na razie mam pomysła żeby podgrzać palnikiem i
    wykręcać na ciepło.

    I dlatego wolę mieszkać w swoim domu, a nie w bloku :)

    > Ale to chujowy pomysł bo jak się wykręci ze złączką to kucie ściany mam jak w
    banku bo przez szczelinę jaką będę miał na rurkę nie nawinę taśmy ani pakuł.

    Nie dramatyzuj, bo to akurat jest najmniejszym problemem. Są dostępne
    nitki Loctite, które można nawinąć przy użyciu kawałka cienkiej rurki.
    Są kleje anaerobowe, które zastępują wszelkie uszczelnienia typu pakuły,
    nitki, teflon.
    Niestety nie są to tanie materiały.
    Problemem to będzie porządnie oczyścić stary gwint, ale tu się przyda
    odpowiednia szczoteczka druciana i wiertarka.