  • Data: 2016-06-02 23:39:28
    Temat: Re: Kosiarka do krzaczorów
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
    iggs-Stratton-4-Speed-Self-Propelled-Brush-Cutter-Ga
    s-Mower-California-Compliant-WBRC11524C/205562538?ME
    RCH=

    > [..] 3333-]

    Czyli zadziałało... Ok.

    > Przedmówca już Ci wyjaśnił, dlaczego chcesz postąpić nieracjonalnie - a
    > nieracjonalność w postępowaniu jest skutkiem braku myślenia.

    Przedmówca nie ma pojęcia co koszę, jaki mam teren, czy pochyłość pozwoli
    na wjazd duzym sprzętem, czy mam niewykopane pniaki niepozwalajace na wjazd
    szeroką kosiarką, itp.

    Dlatego zadrwiłem sobie z jego komentarzy ze są bardzo racjonalne...

    A nieracjonalność w postępowaniu (tak badziej ogólnie) nie zawsze jest
    skutkiem niemyślenia a często jest skutkiem bycia człowiekiem a nie
    bezduszną, 100%-logiczną maszyną :-)

    > Najpierw powziąłeś zamiar, a dopiero potem chcesz go skalkulować. Taka
    > kolejność też wynika z braku myślenia.

    Na szczęście to tylko Twoja fantazja :-)

    Bowiem nie "powziąłem żadnego zamiaru" - jeszcze nie - rozważam tylko
    dopiero taką opcję jako jedną z kilku innych. Analizuję wady i zalety...
    Szukam producentów takich urządzeń i próbuję się zorientować w ich
    cenach...
    Właśnie w przygotowaniu do rozmów na ten temat z rodziną w czasie
    zbliżającego się przyjazdu.

    ps czy Ty powzięłaś już zamiar zakupu Dżersejki ?