  • 1. Data: 2016-05-28 06:56:54
    Temat: Kosiarka do krzaczorów
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Gdzie kupię w Polsce sprzęt podobny do tego:

    http://www.homedepot.com/p/Swisher-Predator-24-in-Br
    iggs-Stratton-4-Speed-Self-Propelled-Brush-Cutter-Ga
    s-Mower-California-Compliant-WBRC11524C/205562538?ME
    RCH=

    Jakaś polska firma robi coś podobnego? Lub EU?
    To jest samojezdna kosiarka do krzaków i wysokiej trawy.
    Szerokość robocza tej akurat 61cm ale są i szersze.

  • 2. Data: 2016-05-28 07:11:25
    Temat: Re: Kosiarka do krzaczorów
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=8WtOev_Htd4

  • 3. Data: 2016-05-28 12:03:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 May 2016 23:56:54 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > To jest samojezdna kosiarka do krzaków i wysokiej trawy.
    > Szerokość robocza tej akurat 61cm ale są i szersze.

    A Ty uważasz, ze jak skosisz krzaki, to nie odrosną? Odrosną - jeszcze
    bardziej gęste. Krzaki się wykopuje=karczuje, jesli się ich nie chce.

  • 4. Data: 2016-05-28 15:48:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > A Ty uważasz, ze jak skosisz krzaki, to nie odrosną? Odrosną - jeszcze
    > bardziej gęste. Krzaki się wykopuje=karczuje, jesli się ich nie chce.

    Określenia "krzaczory" użyłem nie w dosłownym znaczeniu :-)
    Mało jest zdrewniałych badyli - większość to zielone chaszcze.
    Spędzam zwykle połowę urlopu użerając się z tą nierówną dżunglą
    podkaszarką, na pieprzeniu się z tankowaniem jej co pół godziny
    i co chwilę wymianie urywanej linki czy to na kamyku, czy drewienku.
    Mam do koszenia dokładnie to, co pokazali na filmiku YouTube
    jaki załączyłem obok :-) I tak, niektóre badyle są wysokie na 2 metry.

  • 5. Data: 2016-05-28 16:09:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    O kurna, to jest maszyna: https://youtu.be/-RZzf-UCUnA?t=87

  • 6. Data: 2016-05-28 16:12:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=7SxQJWoD4FY

  • 7. Data: 2016-05-28 16:17:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > https://www.youtube.com/watch?v=7SxQJWoD4FY

    No i teraz poszliśmy już o jeden krok (dwa kroki?) za daleko:
    https://youtu.be/fdaSirzTpcI

    ;-)

  • 8. Data: 2016-05-28 17:36:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

> [...]
    > Mam do koszenia dokładnie to, co pokazali na filmiku YouTube
    > jaki załączyłem obok :-) I tak, niektóre badyle są wysokie na 2 metry.

    Nie dalej jak wczoraj wyciągnąłem z garażu swoją kosiarkę, by ją
    trochę poturlać po gumnie. Po raz pierwszy w tym roku. Kosi nie
    tylko trawę, ale też wybujałe na przeszło pół metra tegoroczne
    odrosty bzów. Tych u mnie nie brakuje. Ja ich nie chcę wszędzie,
    ale nie będę przecież wykopywał (równa się karczował), jak jakiś
    puszczański pionier osadnik. Uważam, że jak dwa razy do roku po
    nich przejadę swoim kombajnem, to wystarczy.

    Maszyna jest elektryczna, z tych najmniejszego kalibru. Podobne
    można kupić w Sieci za jakieś dwie stówy. Oczywiście nie ma w niej
    żadnej żyłki, tylko wirujące ostrze. Chociaż powiedzieć "ostrze"
    o tym kawałku blachy, to nadużycie. Tępe toto jak... tu powstrzymam
    się od przychodzącego na myśl porównania. Tępota nie przeszkadza
    w tym, by trafiony badyl z miejsca ustapił przed takim argumentem.
    Zresztą nie tylko badyl, bo ustrojstwu temu czasem zdarzy się robić
    za glebogryzarkę.

    Jarek

    --
    Ach jak nieprzyjemnie, gdy pot płynie ze mnie
    I krew mnie zalewa, bo znów skosiłem drzewa.

  • 9. Data: 2016-05-28 18:29:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > w tym, by trafiony badyl z miejsca ustapił przed takim argumentem.
    > Zresztą nie tylko badyl, bo ustrojstwu temu czasem zdarzy się robić

    A co to masz dokładnie za te dwie stówy?
    Chętnie oglądnę, bo to co ja znalazłem to ma 12-konny
    silnik spalinowy i kosztuje dwa kafle dolców :-)

  • 10. Data: 2016-05-28 18:51:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > A co to masz dokładnie za te dwie stówy?
    > Chętnie oglądnę, bo to co ja znalazłem to ma 12-konny
    > silnik spalinowy i kosztuje dwa kafle dolców :-)

    Urządzenia rodzaju tego:

    http://allegro.pl/kosiarka-elektryczna-1300w-32cm-re
    gulacja-kosz-i6103439028.html

    Można rozważyć nieco większy model, choć niekoniecnie od razu rozmiaru XL
    z dwunastokonnym silnikiem, jednak coś podobnego również jest zdolne do
    ścinania i szatkowania wyższych chabazi.

    Jarek

    --
    Wiezie se do domu laser, czyta instrukcję.
    A instrukcja jest ciekawa: Włączyć do prądu,