  • 1. Data: 2016-05-28 15:50:54
    Temat: Dwukołowy traktorek do prowadzenia
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Widziałem na YouTube wideo fajnego, włoskiego (?)
    mini-traktorka dwukołowego firmy BCS.

    Traktorek bardzo poręczny i "plastyczny", do wielu zastosowań,
    można użyć do koszenia, odśnieżania a nawet orki
    z możliwością dokupienia do niego różnorodnych przystawek:

    https://youtu.be/PL4vQfIr78E

    Czy może ktoś takie coś ma i zechce opisać wady i zalety?

    Czy może Ursus lepszy i taniej dorwę jakiegoś starego ;-)

  • 2. Data: 2016-05-28 15:53:56
    Temat: Re: Dwukołowy traktorek do prowadzenia
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > można użyć do koszenia, odśnieżania a nawet orki
    > z możliwością dokupienia do niego różnorodnych przystawek:

    Tu wersja chyba ciut większa, szwajcarski RAPID:

    https://www.youtube.com/watch?v=h0_3lqM7aCM

    Czy ktoś z Was miał do czynienia z taką klasą urządzeń?

  • 3. Data: 2016-05-28 22:51:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 May 2016 08:50:54 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Widziałem na YouTube wideo fajnego, włoskiego (?)
    > mini-traktorka dwukołowego firmy BCS.

    Widziałeś traktorek. Włoski. Dwukołowy. Mini traktorek dwukołowy firmy BCS.
    Ewentualnie NIE widziałeś traktorka.

  • 4. Data: 2016-05-28 23:04:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Widziałeś traktorek. Włoski. Dwukołowy.
    > Mini traktorek dwukołowy firmy BCS.
    > Ewentualnie NIE widziałeś traktorka.

    Może Ty widziałaś traktorek, ja widziałem traktorka :-)))

    p.s. czy możesz mnie obdarzyć taką cierpliwością
    i tolerancją ortograficzną jaką obdarzasz Stokrotkę?

  • 5. Data: 2016-05-29 08:57:35
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Widziałeś traktorek. Włoski. Dwukołowy. Mini traktorek dwukołowy firmy BCS.
    > Ewentualnie NIE widziałeś traktorka.

    Widział video. Traktorka. Fajnego. Włoskiego.

  • 6. Data: 2016-05-29 11:57:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 May 2016 16:04:51 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Może Ty widziałaś traktorek, ja widziałem traktorka :-)))
    >
    > p.s. czy możesz mnie obdarzyć taką cierpliwością
    > i tolerancją ortograficzną jaką obdarzasz Stokrotkę?

    Zazdrosny?
    Nie, nie mogę. Bo tak.

  • 7. Data: 2016-05-29 11:58:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 May 2016 08:57:35 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2016-05-28 22:51, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Widział video. Traktorka. Fajnego. Włoskiego.

    Ot i pomocna Qrka zawsze zjawia się w potrzebie. LOL

  • 8. Data: 2016-05-29 12:14:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 May 2016 08:57:35 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2016-05-28 22:51, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Widział video. Traktorka. Fajnego. Włoskiego.

    Widział na YT video (in. na YT, na filmie) - traktorka.
    Fajnego, włoskiego iwogle.
    :->

  • 9. Data: 2016-05-29 13:02:51
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Widział na YT video (in. na YT, na filmie) - traktorka.
    > Fajnego, włoskiego iwogle.
    > :->

    Cieszę się, że dotarło.

  • 10. Data: 2016-05-29 13:24:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze w uciesze:

    > Dnia 2016-05-29 12:14, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Cieszę się, że dotarło.

    Bo jeden obraz, zwłaszcza ruchomy, to więcej niż tysiąc słów. Tak mówią.

    Jarek

    --
    Ja to się cieszę byle czym...