    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Kosiarka do krzaczorów
    Date: Sat, 28 May 2016 18:51:25 +0200

    Pan Pszemol napisał:

    > A co to masz dokładnie za te dwie stówy?
    > Chętnie oglądnę, bo to co ja znalazłem to ma 12-konny
    > silnik spalinowy i kosztuje dwa kafle dolców :-)

    Urządzenia rodzaju tego:

    http://allegro.pl/kosiarka-elektryczna-1300w-32cm-re
    gulacja-kosz-i6103439028.html

    Można rozważyć nieco większy model, choć niekoniecnie od razu rozmiaru XL
    z dwunastokonnym silnikiem, jednak coś podobnego również jest zdolne do
    ścinania i szatkowania wyższych chabazi.

    Jarek

    --
    Wiezie se do domu laser, czyta instrukcję.
    A instrukcja jest ciekawa: Włączyć do prądu,