  • Data: 2016-05-29 17:48:35
    Temat: Re: Kosiarka do krzaczorów
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Pomidor" <n...@s...pl> wrote in message
    news:574b026d$0$695$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > Ma kilka zalet: możesz za nią iść (tak chciałeś), może jej doczepić
    > siodełko,
    > możesz doczepiać różnorodne oprzyrządowania (kosiarki rotacyjne i
    > "grzebieniowe",
    > glebogryzarki, pług do orania i pług śnieżny a nawet przyczepkę do
    > transportu).
    > Jak cierpliwie poszukasz może znajdziesz w dobrym stanie (skończyli
    > produkcję
    > w latach osiemdziesiątych, ale to była konstrukcja "gniotsja,
    > niełamiotsja".
    > Naprawi Ci to każdy wiejski mechanik bez kosztów na poziomie Stihla

    No jest to myśl - poszukam, dziękuję.
    Szwagier zagonek/warzywniak kopie i na plecy narzeka to może
    sobie będzie traktorek ode mnie pożyczał i obie posiadłości obleci :-)

    > Możesz też szukać czegoś współczesnej produkcji z taką samą ideą
    > konstrukcyjną. Często DZIK funkcjonuje jako synonim takiej maszyny
    > (podobnie jak kserowanie i kserograf przyjął się w Polsce od Xeroxa).
    > Robią coś takiego również Czesi.

    Tak, jest firma czeska DAKR ale filmiki z ich maszynami jakoś
    nie mogę spasować do maszyn dostępnych na ich www.

    http://olx.pl/oferta/mikrociagnik-z-kosiarka-bijakow
    a-na-trudny-teren-jak-traktor-ogrodowy-CID757-IDe8HT
    P.html#85f6c57fae;promoted

    > Miałem kiedyś kilka linków do współczesnych takich maszyn
    > (bo zastanawiałem się nad kupnem) ale temat się rozmydlił i wykasowałem.
    > Wolałbym zdecydowanie taką maszynę niż współczesne traktorki/kosiarki
    > za kilkadziesiąt tysięcy (kiedyś jak spytałem czy można do takiego
    > podłączyć
    > kultywator to usłyszałem, że niby można ale niewskazane jest z powodu
    > trwałości - no żesz może JohnDeer'a mam se kupić)

    Bo niestety poziom wiedzy na temat sprzętu u sprzedawców jest
    niestety bardzo kiepski z tego co się orientuję w USA - w Polsce
    może być podobnie.