  • Data: 2016-05-28 19:43:57
    Temat: Re: Kosiarka do krzaczorów
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnnkjj4e.7ut.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Urządzenia rodzaju tego:
    >
    > http://allegro.pl/kosiarka-elektryczna-1300w-32cm-re
    gulacja-kosz-i6103439028.html

    > Można rozważyć nieco większy model, choć niekoniecnie od razu rozmiaru XL
    > z dwunastokonnym silnikiem, jednak coś podobnego również jest zdolne do
    > ścinania i szatkowania wyższych chabazi.

    Tak, tak, doceniam propozycję ale chyba się nie zrozumieliśmy... :-)

    Raz, że elektryczna odpada, bo posiadłość jest duża i więcej bym
    za przedłużacze musiał zapłacić niż kosztuje ta 12-konna...
    Jakoś za pierwszym razem nie dotarło do mnie o czym mówisz :-)

    Dwa, że szwagier ma podobną kosiarkę elektryczną i kosi nią przy
    swym domu ale jak użyłem jego maszyny u siebie to katorga!
    Ta maszyna jest za słaba: z gęstą/splątaną trawą sobie nie radzi,
    ostrze się owija, zatrzymuje - a co dopiero wysokie krzaczory...

    Obawiam się, że to co pokazałeś to jest XS lub S.
    Ja potrzebuję jednak czegoś może nie XXL :-) ale conajmniej L.

    Kosiarka której szukam musi być samojezdna bo jest tego dużo
    i nierówno, często ciut pod górkę :-) i musi być dosyć ciężka aby
    swoją wagą kładła chabazie przed sobą zanim je zetnie. Idealnie
    byłoby też gdyby część tnąca z nożem była jakoś przegubowo
    połączona (giętko) z częścią pędną/silnikiem aby pokonywać
    wertepy w terenie. Ale takiej nie mogę znależć... To co
    pokazałem w pierwszym linku jest sztywne i na wzniesienie
    się nie wjedzie przodem, trzeba jechać boczkiem, boczkiem...

    Generalnie celem tego wątka było zapytać polskich ogrodników
    czy znają jakieś firmy w Polsce które robią takie mocniejsze
    kosiarki do krzaków jak ta amerykańska do której dałem linka.
    Chcę się zapoznać z polską (dostępną w Polsce) ofertą takich urządzeń.
    Widzę dużo podobnych ofert w UK ale chyba Polak też potrafi, co nie?
    Wolę kupić coś polskiego zamiast sprowadzać z daleka cudze.