  • Data: 2016-07-06 15:34:45
    Temat: Re: Kosiarka do wysokiej trawy. Listwowa?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 lipca 2016 15:33:40 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Hejka.
    >
    > Potrzeba jest kosić około 2000m2 trawnika ale relatywnie rzadko.
    > Trawnik jakoś tam ma wyglądać więc dobrze by było aby jakieś tam zbieranie
    skoszonej trawy było możliwe.

    > Niestety specyfika wykorzystania terenu jest taka że nie mozna tam być i kosić
    trawnika co tydzień (co zresztą zajęło by sporo czasu i na odpoczynek by go nie
    starczyło :) ) a chodzi o to aby jednak raz na jakiś czas go skosić aby jakoś to
    wyglądało i sie przy tym nie narobić. Bo zbieranie tej trawy ręcznie to też deczko
    męczące by było...

    > Zwykłe kosiarki z koszem, nawet takie traktorkowe maja problem z wysoka trawa.
    > Wiem bo ćwiczyłem temat i w sumie nawet jak idą to trzeba często kosz opróżniać. A
    idą tylko te duże.

    > I tu pytanie do tych co temat ćwiczyli:
    > Czy warto skorzystać z takiej listwowej i albo zostawiać trawe na siano albo ją
    grabić za jakiś czas?

    > Ktoś taką kosiarkę wykorzystywał i może podzielić się uwagami pozytywno
    negatywnymi?

    A no i trawa zazwyczaj ma powyżej 15-20cm a czasem i pod kolana...