eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem › Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
  • Data: 2019-05-29 21:58:08
    Temat: Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-28 o 21:58, Uzytkownik pisze:

    > Silniki prądu stałego, komutatorowe, ale z komutatorem bezszczotkowym -
    > oznaczone jako BLDC

    OK, wszystko jasne.
    Kosiarki elektryczne zasilane z sieci 230V z silnikiem indukcyjnym, jak
    nieco tylko zwolnią obroty, bardzo szybko można zatrzymać (tracą moment
    obrotowy) - i takie miałem na myśli.
    Komutatorowe (jakie by nie były) to w zasadzie mogą dysponować pełnym
    momentem w prawie pełnym zakresie obrotów.
    Z tym, że to trochę nie moja działka, może w nowych wynalazkach jest już
    nieco inaczej (np. jakieś zwydziwiane krokowe).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam