  • Data: 2018-07-12 23:47:41
    Temat: Re: Kostka bez fugi - co sie stanie?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiscie ze niszczy ale trzeba ja stosowac systematycznie dlugi czas. Na przyklad
    zima do posypywania drog i chodnikow. Dlatego drogowcy przeszli na chlorek wapnia bo
    jest mniej korozyjny dla betonu. Ale jak dwa razy z solniczki posypac kostke to sol
    dla betonu raczej znaczenia nie bedzie miala. Doswiadczenie jest miara poznania
    swiata. Jak ktos ma mozliwosc i potrzebe moze uzyc soli i opisac co sie stalo. Sol
    mam przetestowana ze dziala na zielone. Upierdliwa nauczycielke od przyrody mialem w
    podstawowce. Ciagle chciala zeby kwiatki w doniczkach przynosic, tak jak by je komus
    sprzedawala. To z chlopakami na zlosc zesmy wsypywali szczypty soli do butelek z
    ktorych podlewala kwiatki. Marnie rosly i szybko zdychaly.