    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszt bramy przesuwnej
    Date: Fri, 20 May 2016 21:48:09 +0200

    W dniu 2016-05-20 o 20:12, Baczek pisze:
    > Witam wszystkich,
    > chcę wstawić bramę przesuwną. Szerokość wjazdu w "świetle" 5,4m.
    > Pan Zenek powiedział, że z montażem, na gotowo (bez automatyki) chce 2000zł.
    > Dużo, mało? Na coś szczególnie zwrócić uwagę, o coś dopytać Zenka?
    > Lokalizacja woj. kujawsko-pomorskie, około 100km do jakiejś większej
    > aglomeracji, ogólnie zadupie.

    Ja placilem za robocizne only spawanie 1500 zyli. Do tego stal,
    fundament, slupki, wozki itp. Brama wazy ok. 300 kg., cena stali ok.
    2zl/kg to daje 600 zyli, czyli 2100 za sama gola brame z tym, ze moja
    brama jest raczej z tych ciezszych. Dwa tysie to nie jest wygorowana
    cena o ile to nie brama z drutu.

    Pozdro.. TK