  • 11. Data: 2022-03-09 11:16:52
    Temat: Re: Koszt montazu klimatyzacji
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 08.03.2022 o 19:59, Budzik pisze:
    > Prosta instalacja - po jednej stronie sciany jednostka zewnetrzna, w
    > tym samym miejscu w srodku, wewnetrzna.
    > Prąd ja zorganizuje przy klimatyzatorze.
    > Zastanawiam się czy kupic wraz z montażem czy montaz osobno.
    > Ile powinna kosztowac instalacja?
    >
    > W nieruchomosci beda montowane 2 szt.
    > Kupować już nabitą z odpowiednia długością rurek, montaż jest banalnie
    prosty, jak masz czym wywiercić otwory 40 czy 60mm przez ścianę. Ja
    zamontowałem dwie bez pomocy. Różnica w cenie jest znaczna, tak, że
    nawet 8 czy 23% zbytnio nie wpływa na cenę końcową.
    CezaryT

  • 12. Data: 2022-03-09 11:21:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-03-2022 o 11:08, m4rkiz pisze:

    > nie wiem, nie miałem czasu się doktoryzować, ale u mnie służy tylko do
    > sporadycznego zagrzania jak wchodzę pod prysznic albo do schłodzenia
    > sypialni kiedy na dwoże więcej niż 35 w nocy

    Masz multisplita w łazience, sypialni i salonie?

  • 13. Data: 2022-03-09 12:17:16
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 9 March 2022 at 11:21:19 UTC+1, Cavallino wrote:

    > Masz multisplita w łazience, sypialni i salonie?
    ==albo do schłodzenia sypialni kiedy na dwoże więcej niż 35 w nocy

    Ktoś tu klika z Afryki

    Rynek klim upadł, bo nie ma gwarancji, bo nie ma częsci, nie ma serwisu, nie ma
    dostaw.

    Kto kupi, wyda kasę, ten ryzykuje 100% że elektronika na polu padnie i klima na złom,
    bpo nikt jej nie naprawi, bo łańcuchy dostaw zlikwidowane, bo chipów brak.

    Zatem Zenki od klim muszą szukać innej roboty, bo już nie zarobią wincej.

    Hint: Klima zbankrutowała

  • 14. Data: 2022-03-09 12:55:03
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 9.03.2022 o 11:09, Cavallino napisał:

    > Po jakiego grzyba mu odpowiadasz i wyciągasz innym z kf?
    > Przecież i tak nie pojmie co do niego rozmawiasz.
    >
    > Dotyczy to odpowiadania zenkom, użytkownikom i tego typu indywiduom również.

    A chuj mnie obchodzi co ci przedpiśca z dupy, czy innego kf-a
    wyciąga i jaką to ci sprawia przyjemność. Chcesz, zazdrośniku,
    swego przydupasa ustawiać do pionu, to nakręcaj mu sprężynę
    prywatnie, a nie tu, publicznie. Trochę kultury z tym LGBTQWERTY!

  • 15. Data: 2022-03-09 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Po jakiego grzyba mu odpowiadasz i wyciągasz innym z kf?
    > Przecież i tak nie pojmie co do niego rozmawiasz.
    >
    > Dotyczy to odpowiadania zenkom, użytkownikom i tego typu
    > indywiduom również.

    :)
    Ja naprawde z tym walcze.
    Ale czasami po porstu musze, zwłaszcza jak mi gośc pisze ze mam sobie
    dobudować piwnice ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 16. Data: 2022-03-09 13:28:05
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 9 March 2022 at 13:00:04 UTC+1, Budzik wrote:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > :)
    > Ja naprawde z tym walcze.
    > Ale czasami po porstu musze, zwłaszcza jak mi gośc pisze ze mam sobie
    > dobudować piwnice ;-DDD
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire
    Na ziemniakach jest pewny zysk 100%

    a temat klim w Polsce się skonczyl na 5 lat
    i kto ma zapasy wyprzedaje za pól ceny, bo nikt nie kupi, gdy energia drożeje 500%

    Polska gospodarka przyjmie 5 milionów uchodźców i upadnie, bo Brokselka nie da żadnej
    kasy

    Bezrobocie wzrośnie 10 krotnie, bo 5 mil;ionów uchodźców to kobiety opiekujące się
    dziećmi, albo seniorzy, czyli wszyscy na utrzymanie opieki społecznej, bo nie będą
    pracować

    Na rynku braknie kasy i nikt nie wyda 20.000 zł na bzdurną klimę, pompe,
    gdy wungiel jest już zielony i wolno palić w miastach wunglem i drewnem, to po co
    sobie zawracać d... klimami, gdy w Polsce klimat umiarkowany i 35 C nigdy nie będzie.

    Należy zwijac biznesy klimowe, bo rynek się zamknął i lepiej to będzie ale za 100 lat

  • 17. Data: 2022-03-09 16:24:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    08 Mar 2022 18:59:53 GMT, Budzik

    > Zastanawiam się czy kupic wraz z montażem czy montaz osobno.

    Z dwojga złego to lepiej sprzęt z instalacją,
    będzie kompleksowa gwarancja i VAT 8%.

    Niemniej są firmy co sprzedają sprzęt do własnego
    montażu z VAT8% podklepując "sobą" instalację. :P

    > Ile powinna kosztowac instalacja?

    Mnie policzyli 1500zł 10 lat temu (teraz nie wiem), dlatego pojechałem z
    Wawy do COCH w Kra, zrobiłem sobie szkolenie z instalacji i obsługi PC,
    zakupiłem wszystko co potrzeba (w tym pompę próżniową), połowa się nie
    przydała (np. kielicharka, bo przewody już były z kielichami) i generalnie
    to wszystko wyszło taniej niż sprzęt + montaż.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2022-03-09 16:41:03
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 9 March 2022 at 16:25:03 UTC+1, Myjk wrote:
> [...]
    > przydała (np. kielicharka, bo przewody już były z kielichami) i generalnie
    > to wszystko wyszło taniej niż sprzęt + montaż.

    tylko Pompy Ciepla Peltiera

    żadnej syfiastej elektroniki na polu co rdzewieje i się pali

    \żadnej syfiastej sprężarki to buczy, wibruje i generuje zabójcze infradźwięki nocą

    Jak nie słyszysz klimy, pompy nocą to znaczy, że jesteś głuchy i idź do uchologa

  • 19. Data: 2022-03-10 09:26:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dasz link?

    -----