  • 51. Data: 2011-02-11 12:42:08
    Temat: Re: Koszt oświetlenia klatek.
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    jagr <j...@W...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W przypadku zastosowania diody będziemy mieli do czynienia z prądem
    > zmiennym, ale nie przemiennym. Będzie on tętniący, a nie stały.
    > Nie wiadomo, jak zareaguje licznik. Zależy, jaka jest jego budowa (tego
    > elektronicznego). Czy działa na prąd chwilowy, średni, czy skuteczny.
    > A żarówki ciut tętnią. Rodzice mieli taki "ściemniacz" w pokoju właśnie
    > w postaci diody, gdzie stale przebywali.
    > Mnie to migotanie denerwowało, a im nie przeszkadzało.

    Mechaniczny licznik nie będzie liczył jak doda bęzdie przed nim a nie za nim.
    Elektroniczny policzy w takiej sytuacji.

  • 52. Data: 2011-02-11 18:10:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 10 Feb 2011 16:27:36 +0100, Andrzej S. napisał(a):

    > Fakt, nie pomyslalem ...
    >
    > Przypomnialo mi sie cos: M. Faraday (fizyk) wycial
    > w dzwiach dwa otwory: duzy dla psa i maly dla kota.

    Tyle, że nie Faraday a Newton i nie dla psa i kota, a dla dużego i małego
    kota...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 53. Data: 2011-02-14 18:04:30
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    > Tyle, że nie Faraday a Newton i nie dla psa i kota, a dla dużego i małego
    > kota...

    Sprawdzilem. Masz racje. Chodzilo o Newtona, kocice i kocieta.
    Calkowicie rujnuje to moja znajomosc fizyki.
    --
    A S

  • 54. Data: 2011-02-28 21:38:59
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości

    > mocy, np. OM-2:
    > http://www.elektryka24.com/index.php/id_292_mode_pro
    ddet.html
    > Już to postulowałem 2 lata temu, ale z podejrzanych powodów
    > zarządca nie chce w ogóle ze mną rozmawiać. "Wpływowi"
    > lokatorzy bojkotują pomysł. Czy to oni???? Dziwne to wszystko.

    to proste. Ludzie mają w piwnicach różne mini-warsztaty i ciągną "darmowy"
    prąd. Tu wiertarka, tam kompresorek, ówdzie spawarka, destylarka czy inne
    electrospiro contra zanzara i sie nazbiera
    --
    Jackare