  • Data: 2018-08-17 15:39:54
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2018 o 00:03, Uzytkownik pisze:
    > Bzdury piszesz. Widziałem te rzekomo zdewastowane mieszkania przez
    > studentów. Poza tym wynajmując mieszkanie musiałem zapłacić kaucję to
    > jeszcze podpisywać weksle. Po każdym wynajmie dokonywane są oględziny i
    > jeżeli są jakiekolwiek zniszczenia czy choćby nawet tylko ściana
    > pobrudzona to trzeba zapłacić za jej pomalowanie.
    > Nie wiem skąd Ty czerpiesz swoje informacje, ale są one nieprawdziwe.

    Ja znam wynajmujących którzy weksli nie dają do podpisywania, bo odpada
    od razu połowa chętnych. Kaucja 2000zł (to jakiś majątek przy dewastacji
    nie jest). Ale studentom nie wynajmują.

    Różne sytuacje się zdarzają, jedni są w porządku inni mniej. Zniszczeń
    jeszcze nie mieli, zdarzało się że ostatni miesiąc nie był zapłacony "bo
    się wyprowadzili" albo małżeństwo "straciło pracę".

    I co zrobisz, złapiesz za fraki i wytrzepiesz czy zadzwonisz po policję
    żeby się podpisali pod zobowiązaniem zanim wyjdą z lokalu? A jak już
    postraszysz "do jutra" to będziesz stał i pilnował, żeby kleju nie
    nasypali do kibla? Weźmiesz i naprawisz, jasne. Potem odzyskasz kasę za
    trzy lata, no problemo. A przez ten czas, mieszkanie generuje tylko same
    koszty.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz