  • Data: 2014-10-23 13:38:32
    Temat: Re: Kradziez wody z obiegu CO
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Pytanie do czego on tej wody używa...

    Nie mam pojęcia, założyłem że do spłuczki.

    > ...i czy na pewno jest to świadomie pobieranie czy może gdzieś jest jakaś
    > drobna nieszczelność.

    Na pewno bo wody ubywa skokowo a nie ciągle jednostajnie.

    > Można próbować dodać jakiś barwnik (tylko może lepiej nie czerwony, bo to
    > zawsze można pomylić z zażelazieniem), ale jak to spuszcza do kibla, to
    > musiałbyś przeprowadzić inspekcję spłuczek.

    Ja tylko szukam rozwiązania, po mieszkaniach chodzić nie będę i nie sądzę by
    ktoś inny chciał chodzić - żaden lokator nie zechce jawnie robić sobie wroga
    z sąsiada. Dlatego szukam rozwiązania które pozwoli znaleźć sprawcę bez
    wchodzenia do jego mieszkania - stąd pomysł z barwnikiem UV lub zapachem.

    Pozdrawiam
    Ergie