  • Data: 2017-03-09 14:48:38
    Temat: Re: Krzewy ozdobne
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-09 o 11:33, Dirko pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Hejka. Krzewy liściaste nie ograniczą widoku posesji od jesieni do
    > wiosny czyli w okresie bezlistnym.
    > Pozdrawiam intymnie Ja...cki

    To nic, wcześniej (do zupełnie niedawna) miałem w tym miejscu modrzewie,
    one też traciły igliwie. Chciałbym się ukrywać za tym żywopłotem
    praktycznie tylko na czas upraw w warzywniaku, i temu przede wszystkim
    ma służyć. I żeby nie było niedomówień - nie uprawiam w warzywniku
    marychy itp specjałów, a tylko chciałbym się odgrodzić od
    przechodniów-gadułów.