  • Data: 2017-03-27 14:32:49
    Temat: Re: Krzewy ozdobne
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-26 o 21:35, XL pisze:

    > No i dobrze, najładniejsze są żywopłoty mieszane.

    "Uroda" tego żywopłotu to trochę dalszy plan. Zależało mi na maksymalnie
    szybkich przyrostach i dużym zacienieniu. Mam nadzieję że Pęcherznica
    spełni te oczekiwania. Oprócz niej posadziłem jeszcze jaśmin i forsycje.
    Ale te już z uwzględnieniem ich potencjalnie słabszego wzrostu.. Jednym
    słowem zostały posadzone nie w newralgicznym punkcie żywopłotu.. ;-)