  • Data: 2015-08-29 10:11:40
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2015 o 10:00 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Problem polega na tym, że stacji benzynowych/paliwowych przy
    > autostradach jest mało, a części z tych, które funkcjonowały wcześniej
    > mają obecnie utrudniony dostęp, bo ktoś postawił bramki opłat przed tymi
    > stacjami, a nie za stacjami.

    Co to znaczy mało stacji przy autostradzie? - czy wg Ciebie odległość
    między stacjami w tym samym kierunku wynosząca 100km to dużo czy mało?
    Ja uważam, że stacje (oprócz nowych odcinków, gdzie takowe jeszcze nie
    zdążyły powstać, ale są w planach) na naszych autostradach są gęsto lub
    bardzo gęsto rozmieszczone.
    Podaj przykład odcinka na A4 lub A2 gdzie przez 100km nie da się
    zatankować.

    Jeżeli przed stacją jest bramka opłat to znaczy, że ta stacja nie jest w
    ciągu autostrady.

    TG