    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <55df7120$0$4782$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <55e05a07$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <55e0c25e$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <55e0cb1c$0$4779$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <55e15e89$0$4770$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    Subject: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Date: Sat, 29 Aug 2015 15:14:07 +0200

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >Zapomniałem się odnieść do tego co powyżej: jakakolwiek krytyka Twojej
    >pisaniny odbierana jest przez Ciebie jako "atak na Twoją osobę". Więcej
    >dystansu.

    Ależ powinien ją odbierać personalnie, gdyż nie o argumenty jego chodzi, a o
    postawę upartego osła. "Argumentów" używa jedynie by upewnić rozmówce z kim
    ma do czynienia, a nie by bronić określonej tezy. Teza jest nie do brony, a
    właściwie tezy, wiele tez. Od "w Polsce moc samochodu powinna być niewielka,
    bo większa jest bezużyteczna", przez "na autobanach to nie ma remontów" po
    "na płatnych autostrady jest wyraźny deficyt stacji benzynowych". Czas jaki
    poświęca na obronę owych "prawd" dowodzi jedynie, że jest osobą bardzo
    samotną poszukującą towarzystwa w sieci, a że jest zdesperowany to nie zważa
    w jakim charakterze odbywa się to towarzyskie obcowanie.