    Subject: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <55df7120$0$4782$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <55e05a07$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <55e0c25e$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <55e0cb1c$0$4779$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <55e15e89$0$4770$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 29 Aug 2015 16:01:17 +0200

    W dniu 2015-08-29 o 09:53, Kris pisze:
    > Ale Jacku- w tej dyskusji przerosłeś samego siebie- wymyślałeś kłopoty tylko po to
    aby je bohatersko zwalczać.
    > Najpierw narzekałeś że na polskich autostradach nie ma stacji paliw, jak Tobie
    udowodnili że są to narzekałeś że jest Lotos a nie Orlen.

    Po jaką cholerę przypisujesz mi wymysły tego debila Gorbaczuka?
    Nie pisałem, że przy polskich autostradach nie ma stacji benzynowych,
    lecz opisałem pewną sytuację, że się natknąłem na stację benzynową,,
    która się wydawała b yć przy autostradzie, a trzeba było przejechać
    przez bramkę opłat.

    > Do tego jakieś wywody o kartach paliwowych itp. Jak ktoś płaci flotową karta nie
    bawi się w nalewanie paliwa za 50zł tylko leje do pełna i wtedy praktycznie każdą
    naszą autostradę może przejechać od początku do końca.

    I z reguły tak robiłem i tak robię, ale bywają różne trasy i różne sytuacje.
    Jak Ci napiszę, że kilka razy mi się zdarzyło, że na danej stacji nie
    było potrzebnego mi paliwa, albo mieli awarię systemu i nie mogli mi
    sprzedać to też napiszesz, że mapisałem, że to jest standard na
    wszystkich stacjach?

    > No i Twoje pisanie o wiecznych remontach w Polsce a że w Niemczech to taki miód.

    I znów przeinaczasz. Pisałem, że u nas autostrad jest mało i praktycznie
    każda z nich jest remontowana. Pisałem też, że nie ma alternatywnych
    dróg szybkiego ruchu, którymi te remontowane odcinki można by było objechać.

    > Expertem w tych tematach nie jestem ale na polskich autostradach są stacje paliw,
    remonty tez są ale robią nawet w nocy, objazdy mniej lub gorzej ale są oznaczone.
    > Miałem okazje kilka tygodni temu autostrada niemiecką jechać. Stacji paliw przy
    autostradzie nie było, co do oznaczenia to było np. tak: znak że za 60km będzie
    stacja paliw, przejeżdżam t50km kolejny znak że stacja paliw za 10km. dojeżdżam,
    stacji paliw nie ma jest zjazd z autostrady. zjeżdżam myśląc ze zaraz za rogiem
    będzie stacja paliw. poi zjechaniu widzę kolejny znak że stacja paliw w następnej
    miejscowości za 17km. Tak więc oznakowania na niemieckich autostradach też są mylące.
    > Co do remontów- w okolicach Lubecki był duży remont/przebudowa, objazdy tak kiepsko
    oznaczone że przegapiłem odpowiedni zjazd i musiałem kilkadziesiąt km nadrabiać.

    Ale przegapiłeś. W Polsce często tych oznakowań nie ma, a jak kierowca
    się dowie o utrudnieniach to już jest za późno, żeby zjechać z trasy i
    ominąć korek. Niestety bywało, że na A4 stałem w korkach po 2-3 godziny.
    Stałem w miejscu, nawet się nie posuwając, lub posuwając rapem przez ten
    czas 2-3 km.

    > Było to ok 3 nad ranem- nikt tam nic nie robił o tej porze, więc tez nie jest taki
    pewnik że Niemcy to po nocach robią remonty.
    > W drodze powrotnej jadąc w okolice Szczecina, niemiecka autostrada kilkadziesiąt km
    przed granica jest fatalnej jakości, chyba z betonowych płyt bo jazda po niej
    przypomina test drive. Po przejechaniu granicy i wjeździe na polskie drogi komfort
    jazdy od razu wsporo wyższy.

    U nas w Polsce jest jeszcze sporo takich dróg, budowanych za Hitlera.