  • Data: 2012-03-22 05:38:22
    Temat: Re: Ku przestrodze
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-22 00:56, kiki pisze:

    > Cygan ? A swoją drogą ciekawi mnie bardzo w jaki sposób namierzył babcię?
    > Może ma książkę telefoniczną z czasów kiedy były jeszcze publikowane
    > dane prywatnych ludzi? Jak znalazł dane wnuczka? To nie takie proste.
    > Musiał sprawdzać, wcześniej dzwonił.
    > Kamer nie było w okolicznych sklepach ? Może coś sie nagrało?
    Kiki. Nie wolno mówić "Cygan" tylko obywatel polski narodowości
    romskiej;-) To raz.
    Większość babć w starszym wieku ma telefon stacjonarny i od wielu lat
    ten sam numer telefonu, bo dla nich komórka jest za skomplikowana, a
    ojciec Rydzyk nie zdołał uruchomić swojej sieci. To dwa.
    Czy ma wnuczka nie musiał wogóle sprawdzać, bo jak obdzwonił kilka babć,
    to w końcu trafił na taką z wnuczkiem.
    Jacek