  • 1. Data: 2009-08-05 10:29:54
    Temat: Kuchnie z Black Red White BRW - opinie ?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Przymierzamy się do wykonania kucni pod wymiar.
    Odwiedziliśmy sklep BRW, gdzie zobaczyliśmy bardzo ładne wykonania.

    Niepokoi nas jednak jakość takich mebli
    ponieważ rodzice nacięli się juz przy wypoczynku z BRW (fatalna jakośc).

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje może kuchnię z BRW
    i mógłby się podzieliś opinią nt. jakości wykonania i trwałości ?

    ThinA

  • 2. Data: 2009-08-05 11:03:46
    Temat: Re: Kuchnie z Black Red White BRW - opinie ?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje może kuchnię z BRW
    > i mógłby się podzieliś opinią nt. jakości wykonania i trwałości ?

    Ja mam jakąś symfonię czy cuś, Mam z 5 lat i jak na razie nie ma śladów
    zużycia.

    Taka niedroga była, ale też i nie tania, raczej przeciętna.

    Generalnie polecam.

  • 3. Data: 2009-08-05 11:07:00
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Rom napisał:
> [...]
    >
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje może kuchnię z BRW
    > i mógłby się podzieliś opinią nt. jakości wykonania i trwałości ?

    Witaj
    Mam kuchnię BRW od 2002r. i spisuje się doskonale. Jakąś taką chyba
    drewnianą. Model ten wciąż dostępny jest w BRW różni się tylko od mojej
    uchwytami.

    pzdr.
    rafał

  • 4. Data: 2009-08-05 11:52:07
    Od: "bohuszek" <b...@w...pl>

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje może kuchnię z BRW
    > i mógłby się podzieliś opinią nt. jakości wykonania i trwałości ?

    kuchnia użytkowana od 2000 roku, w tym roku sprzedane mieszkanie, a klienci
    prosili, żeby im kuchnię zostawić. Zresztą nie oni jedyni.

    pozdrawiam

    ps. mam inne meble tej firmy, na które narzekam, ale kuchnia była udana.

    ps2. dziś jadę dokupywać kolejne (do kompletów pokojowych, na które
    narzekam)

  • 5. Data: 2009-08-05 17:04:24
    Od: "Helios" <h...@a...com>

    mam avenue coś tam od 2003 roku,
    kosztowała 1/2 ceny co analogicznej jakości inni, do dzisiasj super

    polecam

  • 6. Data: 2009-08-06 09:42:09
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje może kuchnię z BRW
    > i mógłby się podzieliś opinią nt. jakości wykonania i trwałości ?

    Być może kuchnie mają dobre, ale regały pokojowe mieli nie bardzo (regał
    sprzed 8-10 lat).
    Nie wiem jak jest z jakością osprzętu teraz, ale u nas prowadnice szuflad
    juz dawno
    trzeba było wymieniać. I już się zepsuły kolejny raz - a nie da się wstawić
    innego typu prowadnic

    Pozdr
    J23