  • Data: 2012-09-24 14:19:47
    Temat: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-24 09:48, Andrzej Lawa pisze:

    > No to co się dziwisz?
    >
    > Jak komputer sobie podłączysz do międzyfazowego 400V to też będziesz
    > miał pretensje do producenta, jeśli pójdzie z niego dymek?

    Pitolisz Andrzeju.
    W samochodzie masz instalację 12 V a de facto jest to w granicach
    11-14,8V. Napięcie 12V jest tu napięciem ZNAMIONOWYM a nie
    dopuszczalnym. To nie jest pojęcie prawne a techniczne. Żarówki i inne
    LEDy sprzedawane na 12V MUSZĄ mieś zdolność pracy przy 14 V także.
    Co byś powiedział na oponę napompowaną do ciśnienia 20% wiekszego od
    znamionowe, która Ci pęknie podczas jazdy?
    Albo co być powiedział, gdy wsiądziesz do windy 8 osobowej jako
    dziewiąty i ta się urwie?
    Jacek