  • Data: 2011-03-06 12:05:26
    Temat: Re: LEDy kontra Halogeny
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-06 10:08, Adax pisze:
    > Skuszeni ciekawością zakupilśmy kilka LEDów typu halogen GU10 80 LED
    > 220V -w opisie było, że odpowiada halogenowi 50 W. Ale to jakaś totalna
    > bzdura! To światło nie odpowiada chyba nawet 25 W zwykłej żarówki. Na
    > jakiej podstawie sprzedawcy (producenci) piszą, że 80 LED odpowiada 50W?

    Właśnie u siebie przerabiałem ten temat i po 2 dniach czytania
    wszystkiego co się dało o LEDach uniknąłem zakupu tych "cudownych" 80
    LED itp.

    Prawda jest jedna - tanio się nie da - chcesz porządnego leda to szykuj
    około 30-50zł od sztuki. Ja u siebie wstawiłem Lumenmaxa SMB09 i jest
    dobrze. Pokój 20m2 przy 6 pkt zapalonych jest komfortowo, przy 12
    zapalonych czuję się jak na stadionie super oświetlonym :) Przesadziłem
    z ilością bo nie wiedziałem jak to będzie. Na co dzień używamy
    zapalonych 6 szt i to spokojnie na taką powierzchnię starcza.