  • 41. Data: 2011-12-28 07:54:38
    Temat: Re: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup

    >Ja nie wieszam, bo robienie z domu choinki jest tandetne.

    A ja np uważam że jeśli się nie przesadzi z ilością świecidełek to jest to
    fajne. Dzięki przyozdobionym domom/ulicom w mieście można lepiej poczuć
    atmosferą świąt.

  • 42. Data: 2011-12-28 07:57:54
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >aby kupić szynkę do gotowania. Ale co to była za szynka.....

    Możesz Sobie i dzisiaj taka zrobić. Tylko kilka tygodni wcześniej zapekluj
    mięso i uwędź Sobie przed świętami. Jak nie sam uwędź to zlec komuś kto się
    tym zajmuje

    >No i TV oferująca od lat te same filmy jak "Kewin sam w domu".

    Na szczęście nie ma obowiązku oglądania telewizji w święta. Ktoś kto spędza
    święta przed tv sam jest sobie winien i raczej wtedy nie powinien narzekać.

    >Nie chcę takich świąt.

    To zrób takie jakie Ty chcesz.

  • 43. Data: 2011-12-28 13:28:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:

    > A ty co kurwa poszukiwacz sensacji ?

    no to na jakiej sztuce byłeś i gdzie :)

    na razie zaczyna z ciebie coś wyłazić (kolejny zresztą raz już tutaj)

  • 44. Data: 2011-12-28 13:46:05
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > no to na jakiej sztuce byłeś i gdzie :)
    >
    > na razie zaczyna z ciebie coś wyłazić (kolejny zresztą raz już tutaj)

    A co takiego w tym waznego dla ciebie gdzie byłem? ZOMO?
    Zawsze taki byłem jaki jestem. Nie przypominam sobie abym burakom od krów
    inaczej odpowiadał jak tylko z kurwami.

    Marek

  • 45. Data: 2011-12-31 09:44:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:

    > A co takiego w tym waznego dla ciebie gdzie byłem?

    bo nigdzie nie byłes...

    siedziałeś i oglądałeś przez święta telewizję...