  • Data: 2017-10-17 21:01:30
    Temat: Re: Lekki off-topic... jakość usług, terminowość...
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy parterowym domu, to rusztowań za wiele nie ma :-) Też zachęcam do
    Z poddaszem? szczyt ma 8m. więc reflektuj trochę bo Cię fantazja ponosi.
    Nawet parterowego domu z drabiny nie zrobisz.

    > używania pianki do klejenia styropianu, ale ja nie będę oszukiwał że się
    > szybciej robi. Jak ktoś mi powie, że po piance nie trzeba tarką
    > szlifować wszystkiego, to znaczy że albo oszukuje albo akceptuje
    > spierdolizne.
    Niczego nie szlifowałem i mam równe ściany.

    > A z tym staniem kleju, to nie do końca rozumiem o co Ci chodzi. Czy że
    > stary leżący dwa lata worek masz na myśli? Bo przy styropianie, to w
    Nie.

    > dwie osoby w 1,5h wyrabia się trzy wiadra kleju z worka i klei tym 15-18m2.

    Jak robią dwie jak robisz sam to w wiadrze i 1,5h potrafi stać, powody
    różne, i to powoduje że wysycha, robi się skórka na kleju.

    --
    Pozdr
    Janusz