  • 1. Data: 2009-09-07 13:15:02
    Temat: Lodowka Bosch KGN 36X74
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    Witam
    Czy ktos z Was ma ten model lodowki
    (http://www.max24.pl/bosch,p28802.html?last=sklep&ka
    tegoria=44&f=25&pF=454.00&pT=28336.00)?
    Jesli tak to prosze o opinie.
    W necie tylko moge znalezc opinie sklepow gdzie klienci kupowali te
    lodowki ;-(

  • 2. Data: 2009-09-09 10:18:00
    Temat: Re: Lodowka Bosch KGN 36X74
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    tegoria=44&f=25&pF=454.00&pT=28336.00)?
    > Jesli tak to prosze o opinie.
    > W necie tylko moge znalezc opinie sklepow gdzie klienci kupowali te

    Ja mam inną KGN 49A73 i nie polecam. Trzaski jak by kto plastik łamał,
    szczególnie w nocy uciążliwe, bo co najmniej 2 razy w tygodniu w środku
    nocy mnie to wybudza ze snu. Był serwis wymienili "coś", ale dalej to
    samo. Na koniec wizyty powiedzieli że te lodówki tak mają i że trzeba się
    przyzwyczaić. Przyzwyczaić się nie mam zamiaru i będę dalej reklamował.

  • 3. Data: 2009-09-09 17:36:59
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > Na koniec wizyty powiedzieli że te lodówki tak mają

    "te" to znaczy które? białe? Bosch? Z jednym agregatem? Z Noforstem?
    --

  • 4. Data: 2009-09-10 09:02:26
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

> [...]
    > samo. Na koniec wizyty powiedzieli że te lodówki tak mają i że trzeba
    > się przyzwyczaić. Przyzwyczaić się nie mam zamiaru i będę dalej reklamował.

    Znalazlem w necie troche negatywnych opini o serii KGN Boscha - chyba
    zrezugnuje z zakupu tego modelu - moj wybor pomalu sklania sie ku
    lodowce: LG GR-B399 PLQA - moze na temat tego modelu ktos z Was sie
    wypowie? W necie znalazlem same pozytywy.

    Piotr