  • 1. Data: 2009-09-06 14:42:01
    Temat: ogrzewanie podłogowe w łazience - wonde czy elektryczne?
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Jakie ogrzewanie podłogowe w łazience mieszkania (7m2) instalować? Może ktoś
    sie podzielić doświadczeniem?

  • 2. Data: 2009-09-06 15:07:37
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    yapann pisze:
    > Jakie ogrzewanie podłogowe w łazience mieszkania (7m2) instalować? Może
    > ktoś sie podzielić doświadczeniem?

    Każda pliszka... więc wodne działa bez zarzutu.
    --
    B.

  • 3. Data: 2009-09-06 17:43:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    yapann wrote:
    > Jakie ogrzewanie podłogowe w łazience mieszkania (7m2) instalować?
    > Może ktoś sie podzielić doświadczeniem?

    zależy do czego ma szłużyć.

    jesli to ma być komfotowanie (ciepła podłoga) to elektryczne bo można go
    uruchamiać przez cały rok, a jeśłi ma postac maty pod płytkami to ma krótki
    czas reakcji i wystarczy włączyć jak sie wchodzi do łazienki i już po
    wyjściu z wanny czy natrysku mamy cieplutką podłogę.

    Jeśli do ogrzewania to wodna bo ekonomiczniejsza.

    ewen do grzania wodna a do komfotowania lektryczna

  • 4. Data: 2009-09-06 18:23:22
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    yapann <y...@o...pl> wrote:
    > Jakie ogrzewanie podłogowe w łazience mieszkania (7m2) instalować?
    > Może ktoś sie podzielić doświadczeniem?

    W mieszkaniu, które zapewne ma centralne ogrzewanie, wodnej
    podłogówki w prosty i ekonomicznie uzasadniony sposób nie zrobisz,
    więc wybór jest prosty.

    J.

  • 5. Data: 2009-09-08 18:16:33
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    weź pod uwagę znaczną różnicę grubości.............
    znaaaaaaaaaaaaaaczną................

    jeśli masz typowe mieszkanie, czyli styropian w podłodze już jest, to mata
    to tylko 2mm - wiec nie zauwazysz roznicy, bo moze być zatopiona w kleju
    bezposrednio

    wodna to zdrowa rozpierducha i kilka cm w plecy - wiec jesli nie chce miec
    stopnia wyzej do lazienki to raczej zapomnij

    pzdr

  • 6. Data: 2009-09-11 12:49:04
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Marek Dyjor pisze:

    > uruchamiać przez cały rok, a jeśłi ma postac maty pod płytkami to ma
    > krótki czas reakcji i wystarczy włączyć jak sie wchodzi do łazienki i
    > już po wyjściu z wanny czy natrysku mamy cieplutką podłogę.

    Ooo, chciałbyś ;-) Od włączenia do osiągnięcia komfortowej temperatury
    by nie czuć chłodu po wyjściu z kąpieli mija około 2h - w zależności od
    grubości wylewki i tego co pod nią jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 7. Data: 2009-09-11 15:44:54
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Sebcio <s...@n...net> wrote:

> [...]
    > by nie czuć chłodu po wyjściu z kąpieli mija około 2h - w
    > zależności
    > od grubości wylewki i tego co pod nią jest.

    Mówisz o elektrycznej?????

    J.

  • 8. Data: 2009-09-11 20:06:45
    Od: "aliali " <a...@W...gazeta.pl>

    Sebcio <s...@n...net> napisał(a):

    > Ooo, chciałbyś ;-) Od włączenia do osiągnięcia komfortowej temperatury
    > by nie czuć chłodu po wyjściu z kąpieli mija około 2h - w zależności od
    > grubości wylewki i tego co pod nią jest.

    O... A u mnie 30 do 40 minut.

  • 9. Data: 2009-09-14 08:29:31
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    aliali pisze:

    > O... A u mnie 30 do 40 minut.

    To masz lepiej - ja mam grubszą wylewkę a i pewnie preferuję cieplejszą
    podłogę. Poza tym nawet 30 minut to za dużo, no chyba że ktoś tyle czasu
    spędza w wannie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio