  • 1. Data: 2009-09-04 22:27:16
    Temat: Antena w centrali alarmowej
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Czy jest jakaś znaczna różnica czy antena w central alarmowej jest w
    pozycji pionowej czy poziomej ? Interesuje mnie kwestia przy centralkach
    z firmy skorpion. Posiadam ich instalacje ale bacik pionowy strasznie
    wygląda na ścianie. A Gniazdo UC1 (UHF) kątowe rozwiązało by kłopot
    tylko antena w tym momencie będzie w pozycji poziomej.

    MM

  • 2. Data: 2009-09-04 23:35:48
    Temat: Re: Antena w centrali alarmowej
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@p...change.hand> napisał w wiadomości
> [...]
    > wygląda na ścianie. A Gniazdo UC1 (UHF) kątowe rozwiązało by kłopot
    > tylko antena w tym momencie będzie w pozycji poziomej.

    Polaryzacja, a więc zasięg.

  • 3. Data: 2009-09-05 04:39:19
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    MM pisze:
> [...]
    > pozycji pionowej czy poziomej ? Interesuje mnie kwestia przy centralkach
    > z firmy skorpion. Posiadam ich instalacje ale bacik pionowy strasznie

    W korytarzyku, schowana za skrzynką na klucze nie wygląda strasznie,
    nawet w ogóle nie wygląda. Nie musi, choć centralka, być w centralnym
    miejscu :)
    --
    B.

  • 4. Data: 2009-09-05 09:17:06
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MM" <m...@p...change.hand> napisał w wiadomości

    > Polaryzacja, a więc zasięg.

    Polaryzacja w tym kontekście nie ma znaczenia dla zasięgu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-09-05 20:01:03
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    wiadomości news:h7ueg1$qrr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    wiadomości

    > Polaryzacja w tym kontekście nie ma znaczenia dla zasięgu.

    Hm, wiesz lepiej, ale ja nie musiałem stać na wietrze i mrozie na dachu jak
    mój dawny vice przez trzy godziny na jednym z wyższych budynków Warszawy bo
    zapomnieli (było dwóch) o polaryzacji. Z uporem stawiali Uda -Yagi do
    poziomu...

  • 6. Data: 2009-09-05 20:55:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slavinka wrote:
> [...]
    > dachu jak mój dawny vice przez trzy godziny na jednym z wyższych
    > budynków Warszawy bo zapomnieli (było dwóch) o polaryzacji. Z uporem

    to teraz przeczytaj o czym było pytanie i gdzie tam było jakeiś Yagi do
    mocowania

  • 7. Data: 2009-09-05 23:57:18
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    > to teraz przeczytaj o czym było pytanie i gdzie tam było jakeiś Yagi do
    > mocowania

    U antenie - a te nie zawsze mogą mieć zmienione położenie pion- poziom.
    Zejdź smyjor ze mnie.

  • 8. Data: 2009-09-07 11:00:57
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    Bbjk pisze:

    > W korytarzyku, schowana za skrzynką na klucze nie wygląda strasznie,
    > nawet w ogóle nie wygląda. Nie musi, choć centralka, być w centralnym
    > miejscu :)

    Dziękuje za odpowiedzi :-) dla pewności przetestuje czy działa i czy
    przy okazji ochrona przyjedzie w ustalonym czasie.

    MM

  • 9. Data: 2009-09-07 11:06:44
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    MM pisze:

    > Dziękuje za odpowiedzi :-) dla pewności przetestuje czy działa i czy
    > przy okazji ochrona przyjedzie w ustalonym czasie.

    Raczej ochroniarz zadzwoni natychmiast z pytaniem o hasło i czy wszystko
    u Was ok.
    --
    B.

  • 10. Data: 2009-09-07 18:41:24
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Bbjk pisze:

    > Raczej ochroniarz zadzwoni natychmiast z pytaniem o hasło i czy wszystko
    > u Was ok.

    Tak łatwo nie ma :-) przyjazd , potwierdzenie czy ja to ja, odwołanie
    alarmu. W każdym bądź razie działa, czas reakcji 3 minuty.

    MM