  • 1. Data: 2009-09-03 17:38:11
    Temat: Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
    Od: "JarY" <j...@g...pl>

    Witam
    Jak w temacie?
    Co się bardziej opłaca.

  • 2. Data: 2009-09-03 17:38:47
    Od: "JarY" <j...@g...pl>

    W czajniku elektrycznym oczywiscie

  • 3. Data: 2009-09-03 17:59:44
    Od: "aLien" <s...@p...pl>

    Czajnik elektryczny 2000W 1l wody 0,05 zł

  • 4. Data: 2009-09-03 19:06:53
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "JarY" <j...@g...pl> wrote in message
    > W czajniku elektrycznym oczywiscie

    Było, poszukaj w archiwum.

  • 5. Data: 2009-09-03 19:39:08
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 19:38:11 +0200, JarY napisał(a):

    > Witam
    > Jak w temacie?
    > Co się bardziej opłaca.

    A musi?

    --

    Ikselka.

  • 6. Data: 2009-09-04 03:42:48
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    W Krakowie musi Ikselko. Musi
    Jacek

  • 7. Data: 2009-09-04 06:44:09
    Od: placek <k...@g...com>

    On Sep 3, 7:59 pm, "aLien" <s...@p...pl> wrote:
    > Czajnik elektryczny 2000W 1l wody 0,05 zł
    >
    > Użytkownik "JarY" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:h7ouu7$9r8$1@inews.gazeta.pl...

    A jeżeli mamy kuchenkę gazową na gaz z butli (cena ok. 60zł/butla)?

    Jacek

  • 8. Data: 2009-09-04 06:46:23
    Od: placek <k...@g...com>

    On Sep 3, 9:06 pm, "strach" <s...@g...pl> wrote:
    > "JarY" <j...@g...pl> wrote in message

    > Było, poszukaj w archiwum.

    A w jaki sposób kolega ma podyskutować z archiwum? Zawsze mi się
    wydawało że wielką zaleta usenetu są dyskusje, ale zawsze się znajdzie
    jakiś mądrala który nie ma nic do dodania tylko odsyła do archiwum.

  • 9. Data: 2009-09-04 14:12:55
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "placek" <k...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > A w jaki sposób kolega ma podyskutować z archiwum? Zawsze mi się
    > wydawało że wielką zaleta usenetu są dyskusje, ale zawsze się znajdzie
    > jakiś mądrala który nie ma nic do dodania tylko odsyła do archiwum.

    Dobrze Ci się wydawało, ale większość problemów została już rozwiązana i
    archiwum będzie najszybszą pomocą; poza tym pozwala nie wymyślać koła setny
    raz od nowa. Nie bronię dyskutować, tylko wtedy się pisze "w archiwum
    sprawdziłem, ale było za mało i chciałem kontynuować". Nie łudzisz się
    chyba, że większość powracających pytań rzeczywiście wymaga rozwinięcia i
    nie wynika z pominięcia archiwum?
    http://netykieta.pl/regula=141

  • 10. Data: 2009-09-04 15:13:46
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "placek" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >A jeżeli mamy kuchenkę gazową na gaz z butli (cena ok. 60zł/butla)?

    Skąd Ty bierzesz taki drogi gaz? Ja ostatnio (2-3 tygodnie temu) płaciłem na
    Wasbruk'u 39zł...

    Pozdrawiam
    Czabu