  • 1. Data: 2009-09-02 16:03:05
    Temat: małe muszki w łazience - co robić?
    Od: Luka <c...@p...onet.pl>

    Witajcie
    Pojawiły mi się w łazience malutkie muszki. To nie są normalne muchy,
    tylko niewiele większe od główki szpilki owady, które kojarzę z
    łazienkami i WC. Co z tym robić? Gdzie się lęgną (odpływ awaryjny w
    umywalce czy może kratka koło muszli klozetowej?) i dlaczego? Łazienka
    jest czysta i regularnie sprzątana.
    dziękuję

  • 2. Data: 2009-09-02 18:18:39
    Temat: Re: małe muszki w łazience - co robić?
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Te muszki żywią się celulozą. Sprzątaj częściej i dokładniej - wszystkie
    zakamarki.

    g.

  • 3. Data: 2009-09-02 23:32:52
    Od: Luka <c...@p...onet.pl>

    geyb pisze:
    > Te muszki żywią się celulozą. Sprzątaj częściej i dokładniej - wszystkie
    > zakamarki.
    >
    > g.
    Ale co one jedzą? W czym jest celuloza? Czemu tylko w łazienkach żyją?

  • 4. Data: 2009-09-03 06:46:02
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Luka pisze:

    > Ale co one jedzą? W czym jest celuloza? Czemu tylko w łazienkach żyją?

    U mnie zdarzylo sie pierwszy i jedyny raz.
    Sledztwo wykazalo, ze nawlazily przez wentylacje.
    Moja teoria: chlodny, pogodny wieczór, komin cieplego
    powietrza nad wywietrznikiem na dachu i rój owadów
    tak malych, ze wleza w kazda szczeline (bo jakas siatka
    chyba tam jest).

    pozdro
    --
    A S

  • 5. Data: 2009-09-03 10:47:17
    Od: mk <d...@t...pl>

    Andrzej S. pisze:
    (bo jakas siatka
    > chyba tam jest).

    Jak jest to ją wyrzuć, po kilku latach dosyć konkretnie zatyka się
    kurzem. U mnie zaczęło się robić duszniej w łazience, wyszedłem na dach
    i pooglądałem. Ta siateczka dosyć sporo zbiera. Montowałem kratki ze
    siatką świadomie, żeby sie "odizolować" od małych gości.
    Pdr. M.