  • 1. Data: 2009-09-02 12:17:57
    Temat: zmywarka i dziwny kolor szklanek
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Witam,

    zauważyłem że szklanki po kilkukrotnym myciu w zmywarce nabierają
    mlecznego koloru, i nie są to szklanki tylko od jednego producenta,
    dodam że szklanki są przystosowane do mycia w zmywarce. Używam tabletek
    i płynu. Macie też coś takiego? albo poradźcie co robić? bo nie
    wyobrażam sobie aby co miesiąc kupować komplet szklanek

    Tadek

  • 2. Data: 2009-09-02 12:49:44
    Temat: Re: zmywarka i dziwny kolor szklanek
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Macie też coś takiego? albo poradźcie co robić? bo nie wyobrażam sobie aby

    Moze napisz jak uzytkujesz zmywarke.

  • 3. Data: 2009-09-02 13:14:32
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Macie też coś takiego? albo poradźcie co robić? bo nie wyobrażam sobie aby

    Raz czy dwa razy coś takiego mi się przytrafiło. Zabrakło wtedy albo soli,
    albo nabłyszczacza.

  • 4. Data: 2009-09-02 13:19:40
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Tadek <t...@o...pl> wrote:

    > Używam
    > tabletek i płynu.

    A sól? Jeśli nie używasz, to zacznij, powinno pomóc.

    J.

  • 5. Data: 2009-09-02 16:56:24
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Tadek pisze:
> [...]
    > i płynu. Macie też coś takiego? albo poradźcie co robić? bo nie
    > wyobrażam sobie aby co miesiąc kupować komplet szklanek

    Spróbuj zwiększyć ilość dodawanego nabłyszczacz w zmywarce mi to pomogło.

  • 6. Data: 2009-09-02 18:12:01
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 02-09-2009 o 18:56:24 Kamikazee <n...@n...pl.invalid> napisał(a):

    > Spróbuj zwiększyć ilość dodawanego nabłyszczacz w zmywarce mi to
    > pomogło.

    nie wiem o jakim płynie piszesz, czy chodzi o nabłyszczacz? Może dobrze
    byłoby z tabletek chociaż na chwilę przejść na proszek i zobaczyć czy jest
    to samo.

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 7. Data: 2009-09-02 19:52:36
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    lukas pisze:

    > nie wiem o jakim płynie piszesz, czy chodzi o nabłyszczacz? Może dobrze
    > byłoby z tabletek chociaż na chwilę przejść na proszek i zobaczyć czy
    > jest to samo.

    Być może autor wątku stosuje jednocześnie nabłyszcza i tabletki.

  • 8. Data: 2009-09-02 21:54:47
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

> [...]
    > mlecznego koloru, i nie są to szklanki tylko od jednego producenta, dodam
    > że szklanki są przystosowane do mycia w zmywarce. ...

    A może coś blokuje przepływ wody? Sprawdź dysze obrotowe i pompę.
    Ja u siebie znalazłem resztki skorupek z jaj i kawałeczek folii, które
    blokując wodę dawały podobny efekt na szkle. Po ich usunięciu znowu wszytko
    się błyszczy.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 9. Data: 2009-09-03 08:56:04
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moze napisz jak uzytkujesz zmywarke.
    chyba normalnie, tak mi sie wydaje, sół jest nabłyszczacz daje zawsze do
    kazdego mycia. temperatura na 45C

  • 10. Data: 2009-09-03 08:57:30
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Kamikazee pisze:

    > Być może autor wątku stosuje jednocześnie nabłyszcza i tabletki.
    używam tabletek i nabłyszczacza