  • 11. Data: 2009-09-07 08:41:24
    Temat: Re: Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl>

    > Skąd Ty bierzesz taki drogi gaz? Ja ostatnio (2-3 tygodnie temu) płaciłem na
    > Wasbruk'u 39zł...

    Szczecin - Orl*n - 59zł
    Cena nie jest wyssana z palca. :-)

  • 12. Data: 2009-09-07 13:08:35
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Moorek pisze:

    > Szczecin - Orl*n - 59zł
    > Cena nie jest wyssana z palca. :-)
    Polskie realia.Ładnie Was *kroją*.
    U nas z dowozem 40-42 zł.
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-09-07 20:54:57
    Od: placek <k...@g...com>

    On 4 Wrz, 17:13, "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Skąd Ty bierzesz taki drogi gaz?

    Być może cena nie jest aktualna, ostatni raz kupowałem na BP za 60,00
    z ale to było w październiku ;). Teraz mnie czeka zakup więc jeszcze
    nie wiem jaka jest aktualna cena. Swoją drogą 60 zł na prawie rok za
    gaz to i tak niezły wynik (gospodarstwo dwuosobowe) :D

    placek

  • 14. Data: 2009-09-08 08:15:51
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Sep 3, 7:38 pm, "JarY" <j...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > Jak w temacie?
    > Co się bardziej opłaca.

    Gaz ma różne ceny, prąd bardziej stabilne.
    Zapewne zagotowanie litra wody na gazie wychodzi ciut taniej aż do
    spalenia pierwszego czajnika. Wtedy koszt zakupu nowego może znacząco
    podnieść cenę gotowania wody.
    Tak więc trzeba liczyć nie tylko koszt ale i parę innych ważnych
    elementów jak wygoda, bezpieczeństwo itp. itd zwłaszcza że koszt jest
    na poziomie góra kilkudziesięciu zł rocznie.

    --
    ZZ@private

  • 15. Data: 2009-09-08 08:48:16
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    >elementów jak wygoda, bezpieczeństwo itp. itd zwłaszcza że koszt jest
    >na poziomie góra kilkudziesięciu zł rocznie.

    Czajnik na kuchenke gazową to koszt od 15zł
    Taki za 15-20zł(nierdzewka) służy mi srednio 2lata
    Najtańszy elektryczny to 30zł- kupiłem taki na budowę- spalił sie po dwóch
    tygodniach.
    Działajacy dłużej jak rok elektryczny czajni to koszt ok 100zł

    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-09-08 09:15:38
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    kris pisze:
> [...]
    > tygodniach.
    > Działajacy dłużej jak rok elektryczny czajni to koszt ok 100zł

    I w obu przypadkach "zarasta" kamieniem.

  • 17. Data: 2009-09-08 09:26:30
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > I w obu przypadkach "zarasta" kamieniem.

    To chyba zalezy od wody.
    Tu gdzie mieszkam nie ma takiego problemu. Kamień na czajnikach praktycznie
    nie wystepuje.
    Ale kilka lat temu mieszkałem w innej miejscowości i faktycznie po kilku
    miesiącach czajniki zakamienione solidnie były.

    Krzysiek

  • 18. Data: 2009-09-08 09:28:49
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Sep 8, 10:48 am, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > tygodniach.
    > Działajacy dłużej jak rok elektryczny czajni to koszt ok 100zł

    Taaa, fakt mój dowmowy kosztował więcej, ale ten w piwnicy i na
    działce to właśnie za 10-30zł (z bazarku). Oba działają od kilku lat,
    ważne by mial automatyczny wyłącznik.
    A homo budowlaniec czego nie zepsuje to zniszczy, przykład budowy nie
    jest miarodajny :-)

    --
    ZZ@private

  • 19. Data: 2009-09-08 17:20:17
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >elementów jak wygoda, bezpieczeństwo itp. itd zwłaszcza że koszt jest
    >na poziomie góra kilkudziesięciu zł rocznie.

    Licząc szczegółowo to trzeba równiez uwzględnić koszt zakupu, montaż i
    amortyzację czajnika elektrycznego i kuchni gazowej z czajnikiem.

  • 20. Data: 2009-09-09 07:49:06
    Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Boombastic <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Licząc szczegółowo to trzeba równiez uwzględnić koszt zakupu, montaż i
    > amortyzację czajnika elektrycznego i kuchni gazowej z czajnikiem.
    Wyszłoby na to, że i ta kuchnia gazowa z czajnikiem słuzy wyłącznie
    dla tegoż czajnika.Chyba ma znacznie szersze zastosowanie, w odróznieniu od
    czajnika elektrycznego....??! Więc porównywanie amortyzacji w jednakowych
    wąskich zadaniach - jakos nie bardzo.
    Pozdrawia~M