  • 1. Data: 2009-09-03 17:37:53
    Temat: dylemat przy zawieszeniu półki
    Od: Piotrek_P <p...@o...pl>

    Witam,

    Kupiłem ostatnio półki do pokoju do zawieszenia na ścianie. Półki
    osadzone są na kawałku płyty meblowej w której wpuszczone są zaczepy
    do zawieszenia. Nie wiem jak ją zawiesić na ścianię:-(. Zaczepy są
    wpuszczone i zlicowane z płytą (takie okrągłe z jaimś wkrętem w środku
    - chyba regulacyjnym?). Nie znam typu więc nie wiem jak googlować żeby
    znaleźć odpowiednie kołki do tego. Ktoś nawet stwierdził że to wymaga
    listwy montarzowej na ścianę, ale ja się nie znam więc pozwoliłem
    sobie zapytać. Może ktoś z Was się z tym spotkał.

    Proszę o pomoc

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2009-09-03 18:26:46
    Temat: Re: dylemat przy zawieszeniu półki
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...
[...]

    To rzeczywiście może wymagać specjalnej listwy montażowej.

    Ja podobne półki kupiłem niedawno w IKEA, ale tam do czterech półek i ośmiu
    śrub dodatkiem były też dwie wyprofilowane listy. Do nich przykręca się
    rzeczone półki, a same listwy - do ściany.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 3. Data: 2009-09-04 20:13:59
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

[...]

    Jedna z popularnych firm meblarskich której skrót brzmi BRW ma w ofercie
    pólki mocowane w podobny sposób. w płycie znajdują się zaczepy (okręgłe
    ustojstwa) umożliwiające zawieszenie na kołkach wygiętych w haczyk (takie
    zwykłe, załamane pod kątem prostym, nie żadne zakręcone). Zaczepy
    umożliwiają doregulowanie poziomu (metodą kolejnych prób podczas wieszania),
    nawet jak kołki są wkręconie nie w poziomie. Może to podobny system. Jakaś
    fotka Twojego zaczepu?

    pozdro
    Łukasz