  • 1. Data: 2009-09-04 12:36:36
    Temat: Zamienniki dla spowalniaczy drzwiczek Ikei?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Chciałem dokupić do kilku szafek w kuchni spowalniacze "antytrzaskowe" -
    dokładniej mówiąc takie:

    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/80126213

    Sprawuje się to doskonale, ale tanie nie jest...

    Na allegro znalazłem coś co wygląda bardzo podobnie:

    http://allegro.pl/item722512735_odbojnik_blum_blumot
    ion_do_zawiasow_najtaniej.html

    Czy ktoś próbował użyć tych blumotion w roli zamiennika dla ikeowskich
    spowalniaczy?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-09-04 19:16:35
    Temat: Re: Zamienniki dla spowalniaczy drzwiczek Ikei?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    OIMW jest to ten sam produkt.
    Wewnątrz jest plastikowy amortyzatorek olejowy. Dawniej montowany był nie
    przy zawiasie, a po drugiej stronie i często nie wytrzymywał uderzeń
    drzwiczkami - psuł się. Ta wersja wydaje się skuteczniejsza i trwalsza -
    mam w domu i w pracy obydwie, więc mogę porównywać

    T.

  • 3. Data: 2009-09-06 08:26:17
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    ion_do_zawiasow_najtan
    > iej.html
    > Czy ktoś próbował użyć tych blumotion w roli zamiennika dla ikeowskich

    Kuchnie IKEI mają osprzęt Blum
    Zarówno Zawiasy i do nich spowalniacze
    jak i szuflady i ich spowalniacze.
    NA zdj zresztą widać napis "blum"
    Domyślam się że powodem tych poszukiwań
    jest spora cena spowalniaczy w IKEI

    Pozdr
    J23

  • 4. Data: 2009-09-06 12:53:15
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ale moga być inaczej zwymiarowane, specjalnie dla Ikei.
    Kiedyś próbowałem dobrać w hurtowni okuć meblowych jakieś zamienniki do zawiasów Blum
    i nie dało sie.
    Nie wiem jednak, jak ze spowalniaczami.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-09-06 21:00:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2009 10:26:17 +0200, J23 napisał(a):

    > Kuchnie IKEI mają osprzęt Blum
    > Zarówno Zawiasy i do nich spowalniacze
    > jak i szuflady i ich spowalniacze.

    Ech, nawet mi przez myśl nie przeszło że to faktycznie to samo - a
    wystarczyło kliknąć w powiększenie... :)

    Dzięki za uświadomienie!

    > Domyślam się że powodem tych poszukiwań
    > jest spora cena spowalniaczy w IKEI

    Dokładnie :)

    A przy okazji pytanie o spowalniacze do szuflad: jak z ich montażem - da się
    to zrobić w miarę łatwo? Bo przy tych do drzwiczek to jest po prostu kilka
    sekund...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2009-09-07 18:43:53
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > A przy okazji pytanie o spowalniacze do szuflad: jak z ich montażem - da
    > się to zrobić w miarę łatwo? Bo przy tych do drzwiczek to jest po prostu

    Przy szufladach tak samo.
    Jedyna różnica, że szufladę trzeba wyjąć
    a póżniej to już chwila.

    Pozdr
    J23