  • 11. Data: 2009-08-08 14:04:05
    Temat: Re: Lodówka - w końcu wybrałem
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    no to poczekamy aż sie po gwarancji zepsuje....

  • 12. Data: 2009-08-08 22:37:31
    Od: "ia" <z...@m...pl>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h5jbvo$vu3$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "ia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Masz i płacz:
    > http://tiny.pl/hhpbf
    > http://tiny.pl/hhpb5
    > http://tiny.pl/hhpb1
    >
    > To tylko kilka z brzegu... Niektórzy naprawdę lubią przepłacać i jeszcze
    > się tym chwalić...
    >
    > Pozdrawiam
    > Czabu

    Dobra, jak w usenecie,
    odnoszę się do powyższych linków,
    przeliteruj kolego mój skrót dokładnie: I C U N S
    w środku jest literka N! jak NoFrost,
    w przedstawionych w linkach jest bez literki N

    a po to piszę posta, żeby strudzonym poszukiwaniom zaproponować dobre
    rozwiązanie.

    pzdr
    ia

  • 13. Data: 2009-08-08 22:41:47
    Od: "ia" <z...@m...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zil0g" <z...@m...prl> napisał w wiadomości

    > I ogólniej - wszystkie LG. Przy okazji sa wsrodku lepiej rozplanowane niz
    > Liebherry.
    >
    > --
    > SQLwysyn
    > sqlwysyn.blog.onet.pl

    Tylko, że LG nie ma do zabudowy,
    znów niedoczytałeś..

    pzdr
    ia

  • 14. Data: 2009-08-08 22:43:45
    Od: "ia" <z...@m...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > no to poczekamy aż sie po gwarancji zepsuje....

    Fakt,
    to jedyna moja obawa wobec tej lodówki..
    ale każda może się zepsuć..

    pzdr
    ia

  • 15. Data: 2009-08-10 06:45:36
    Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > w przedstawionych w linkach jest bez literki N
    >
    > a po to piszę posta, żeby strudzonym poszukiwaniom zaproponować dobre

    No i masz rację. Liebherr produkuje zarówno ICUNS jak i ICUS z oznaczeniem
    3013. Ten pierwszy to NoFrost, bierze więcej energii , ma mniejszą szybkość
    zamrażania, troszkę mniejszą pojemność. Ten drugi model to zwykła lodówka,
    lecz w klasie A+, też pracuje cichutko, identycznie wyposażona. Jak na razie
    nie mam problemów z czymkolwiek.
    --
    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 16. Data: 2009-08-10 06:49:40
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Druid29" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lodówka, lecz w klasie A+, też pracuje cichutko, identycznie wyposażona.

    No frosty jeżeli są ciche, a zwykle nie są, to po kilku miesiącach
    przestają. Łożyska wiatraków zaczynają się wyrabiać, telepią i hałasują.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 17. Data: 2009-08-10 15:34:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Tylko, że LG nie ma do zabudowy,

    Bo nie robi dziadostwa. Masturbuj sie dalej mentalnie przeplacona lodówka.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 18. Data: 2009-08-10 17:35:49
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    wiadomości

    > No frosty jeżeli są ciche, a zwykle nie są, to po kilku miesiącach
    > przestają. Łożyska wiatraków zaczynają się wyrabiać, telepią i hałasują.

    Mam 2 lodówki no frost, obie firmy LG. Jedną od 4 lat i 3 mies., drugą od 2
    lat i 5 miesięcy. Nic w nich nie telepie, a cichą pracę słychać jedynie, gdy
    w bliższej i dalszej odległości panuje cisza. Wtedy trzeba stanąć tuż obok
    (albo otworzyć chłodziarkę).

    JBP

  • 19. Data: 2009-08-10 18:41:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdy w bliższej i dalszej odległości panuje cisza. Wtedy trzeba stanąć tuż

    Mam wiertarkę udarową. Jej cichą pracę słychać jedynie, gdy w bliższej i
    dalszej odległości wyłączam wszystkie betoniarki.

  • 20. Data: 2009-08-10 22:09:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 05:53:06 +0200, SQLwysyn napisał(a):

    > Lodówka 178 cm za 3000? Przeplaciles ostro, w necie biega po 2000.

    Ttyle, że ta za 3kzł popracuje dłużej, niż trzy za 2000.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356